ترامپ: سی ان ان منبع اخبار کذب است/ سی ان ان: معرفی آمریکا وظیفه شماست

بعد از آنکه ترامپ بخش بین‌الملل سی‌ان‌ان را منبع بزرگ اخبار کذب خواند، «سی‎ان‎ان» مجبور شد با کنایه به وی بفهماند به وظیفه اصلی‌اش یعنی نمایش وجهه ملت آمریکا برای مردم جهان، به خوبی عمل نمی‎کند.

به گزارش ایمنا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر «توئیتر» را به میدان جنگ تبدیل کرد و این بار نوک پیکان انتقاد را مستقیما به سمت شبکه خبری «سی‌ان‌ان» نشانه رفت –اقدامی که مقابله‌به‌مثل این رسانه طرفدار حزب دموکرات آمریکا را در پی داشت. 

گفتنی است ترامپ دیروز در تمجید از «فاکس نیوز» شبکه خبری وابسته به جمهوریخواهان، نوشت: اینجا در آمریکا، فاکس نیوز از سی‌ان‌ان خیلی معتبرتر است؛ حال‌آنکه بیرون از آمریکا، بخش بین‌الملل سی‌ان‌ان همچنان منبع بزرگ اخبار کذب محسوب می‌شود و آنها تصویر ضعیفی از ملت ما به دنیا نشان می‌دهند. دنیای خارج راستی و درستی از سوی آنها نمی‌بیند!

جالب آنکه بخش روابط عمومی سی‌ان‌ان هم در برابر این اظهارات رئیس جمهوری آمریکا ساکت نماند و با حاضرجوابی توئیت کرد: این وظیفه سی‌ان‌ان نیست که آمریکا را به جهان معرفی کند، این وظیفه شما است. کار ما گزارش کردن اخبار است.

ترامپ یکی از سیاستمداران ناخشنود از رسانه هاست. وی و همکارانش  از زمان تبلیغات انتخاباتی  و در نخستین روزهای ورود به کاخ سفید، رو در روی رسانه ها  قرار گرفتند و ساز جنگ با آنها را کوک کردند. در رابطه با سی ان ان هم این نخستین باری نیست که ترامپ این رسانه‌ منتقد را هدف حملات لفظی خود قرار می‌دهد. دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا  در اولین کنفرانس خبری بعد از انتخابات که در کاخ سفید برگزار شد، خطاب به «جیم کاستا» گزارشگر ویژه سی اِن اِن که قصد پرسیدن سؤال داشت گفت: «ساکت باش. من به تو فرصت طرح پرسش نخواهم داد. اخبار شما جعلی است».

کد خبر 329498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.