ثبت نام و تکمیل ظرفیت برخی رشته های کنکور ۹۶ از امروز آغاز می شود

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام برای انتخاب رشته های جدید و تکمیل ظرفیت برخی دوره های روزانه و شبانه، مجازی، دانشگاه فرهنگیان و پردیس های خودگردان و مازاد علوم پزشکی آزمون سراسری ۹۶ از بعد از ظهر امروز چهارم آذرماه آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین توکلی افزود: داوطلبان می توانند از ساعت ۱۵ امروز، چهارم آذرماه برای انتخاب رشته به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjedh.org مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه اطلاعیه انتخاب رشته های جدید و تکمیل ظرفیت برخی کدرشته محل ها در دوره های روزانه، شبانه، مجازی، پردیس های دانشگاه فرهنگیان و پردیس های خودگران و مازاد علوم پزشکی آزمون سراسری ۹۶ به همراه جداول رشته ها هم اکنون بر روی سایت سنجش قرار دارد، اظهار کرد: داوطلبان می توانند حداکثر ۵۰ کد رشته محل را از میان کد رشته محل های معرفی شده، انتخاب و ثبت نام کنند.
توکلی ظرفیت پذیرش در این گونه کدرشته محل ها را ۱۳ هزار و ۷۰۷ نفر ذکر کرد.

ثبت نام آزمون دکتری نیمه متمرکز ۹۷ تا هفتم آذرماه ادامه دارد
وی درباره فرآیند ثبت نام آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز ۹۷ نیز گفت: ثبت نام داوطلبان این آزمون در هفت گروه آموزشی و ۲۴۶ کد رشته امتحانی برای پذیرش دانشجو در دانشگاههای دولتی، آزاد اسلامی، پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و پردیس خودگردان دانشگاهها تا هفتم آذر ۹۶ ادامه دارد.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور به داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده اند توصیه کرد در مهلت باقی مانده به سایت سنجش مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای این آزمون در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت نام اقدام کنند.
آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز ۹۷ روز جمعه، چهارم اسفند ماه امسال در حوزه های امتحانی مربوطه برگزار می شود.

منبع:ایرنا

کد خبر 329331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.