بسیج الگویی پذیرفته شده در منطقه/سقوط داعش با مدد به قرآن و تشکیل بسیج جهانی مسلمانان

لنجان_امام جمعه زرین شهر گفت: خداوند متعال پیروزی مهم وبزرگی را نصیب جهان اسلامی کرد واین پیروزی بزرگ یعنی برچیده شدن سفره داعش که یکی از افتخارات و امتیازات تشکیل بسیج جهانی برای ملتهای مسلمان بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام والمسلمین قاسم باقریان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز زرین شهر اظهار کرد: خداوند متعال پیروزی مهم وبزرگی را نصیب جهان اسلامی کرد واین پیروزی بزرگ یعنی برچیده شدن سفره داعش که یکی از افتخارات و امتیازات تشکیل بسیج جهانی برای ملتهای مسلمان بود.

وی افزود: دشمنان ۳۰ سال طراحی کردند تا گروهی را در جهان اسلام تشکیل دهند تا شیعه و فرهنگ غنی شعیه را از بین ببرند، آنها با به راه انداختن گروه تروریستی داعش قصد داشتند به زیر ساخت های کشورهای اسلامی به ویژه کشورهای شعیه را از بین ببرند.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: دشمنان اسلام تصمیم داشتند کشورهای اسلامی را درگیر داعش کنند تا از پیشرفت عقب بمانند و با به راه انداختن گروه های مختلف به ویژه گروه تروریستی در کشورهای عراق، سوریه و... و. چه جنایت های که کردند اما رهبری های هوشمندانه و شجاعانه مقام معظم رهبری، مراجع بزرگوار، آیتالله سیستانی، سید حسن نصراله و بسیج جهانی مردمی و ایستادگی و مقاومت شجاعانه مردم، سفره این توظئه و غده سرطانی داعش از سر مسلمین جهان کم کرد.

وی ادامه داد: امروز بینی دشمن با شکست داعش به خاک مالیده شد؛   اما آنها برای از پای در آوردن جبهه مقاومت  به دنبال اجرای توطئه ها وایجاد غده های سرطانی جدید در منطقه هستند لذا باید هوشیار باشیم و فرصت توطئه جدید به دشمنان قسم خورده اسلام  ندهیم.

باقریان اضافه کرد: آنهای که سی سال برنامه و طرح ریخته بودند تا شیعه و مقاومت را از ابین ببرند در کمتر از شش سال توسط نیروهای بسیجی و مردمی  کشورهای مختلف به  زباله دادن تاریخ ریخته شدند لذا باید گفت بسیج نیروی مقدسی است که بدون توجه به جناح ها و باندهای سیاسی، در خدمت به مردم سر از پا نمی شناسد.

وی عنوان کرد: بسیج دیروز در دفاع مقدس نشان داد چه نیروی با عظمتی است و امروز در عرصه بین المللی سفره داعش را جمع کرد تا قدرت بسیج را همه جهان به نظاره بنشینند و باید توجه داشت بسیچ پیرو همان مکتب عاشورا است که می تواند بر هر نیروی با هر قدرتی غلبه کند.

امام جمعه زرین شهر بیان کرد: بسیج با جذب حداکثری خود خدمات بسیاری به مردم  وانقلاب اسلامی کرده است و از این جهت باید روحیه بسیجی در جامعه  بین همه مدیران و مسئولان بیش از پیش تقویت شود تا مشکلات کشور حل وفصل شود لذا روحیه بسیجی باید سرلوحه کارهای ما قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای برطرف کردن مشکلات فقرا و محرومین  شهرستان لنجان وحدت  همدلی خوبی بین مسئولان وجود دارد و در رسیدگی به وضع محرومین هر جا که همه در میدان بودند کارها پیشرفت خوبی داشت و هر جا اختلاف به وجود می‌آمد کارهای‌ها  هم با مشکل مواجه می شد.

باقریان تاکید کرد: برای رفع مشکلات محرومین شهرستان لنجان همه  باید به میدان بیایند و با نیت الهی برای  رفع مشکلات محرومین قدم بردارند.

وی در پایان گفت: در کنار توجه به ایام شهادت امام حسن عسکری و توجه به زندگی آن امام همام باید به آغاز امامت و ولایت امام عصر (عج) نیر توجه کنیم، یعنی در کنار برپایی مراسم عزاداری باید از برپایی جشن های آغاز ولایت امام زمان  نیز غافل نشویم چراکه بحث انتظار و امام عصر (عج) برای نسل جوان ما بسیار جذاب است و باید از همین جذابیت نهایت استفاده را ببریم.

کد خبر 329227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.