ضرورت اجرای پروژه‌های مترو شاهین شهر، بهارستان و شهر مجلسی به اصفهان

استاندار اصفهان خواستار تسریع در اجرای پروژه های قطار شهری شاهین شهر، بهارستان و شهر مجلسی به اصفهان شد و گفت: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای راه اندازی و بهره برداری از متروی بهارستان – اصفهان ضروری ست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا محسن مهرعلیزاده در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران با وی با شنیدن گزارش وضعیت شهرهای جدید اصفهان از جمله بهارستان و شهر جدید مجلسی، خواستار تسریع در راه اندازی قطار شهری بهارستان – اصفهان شد و اظهارداشت: استفاده از بخش خصوصی برای راه اندازی و بهره برداری از این خط ضروری ست.

وی افزود: حضور بخش خصوصی در پروژه های عمرانی علاوه بر تسریع در روند اجرای پروژه، هزینه ها مالی کمتری را برای دولت خواهد داشت.

استاندار اصفهان با بیان اینکه با راه اندازی متروی بهارستان سفرهای بین شهری کمتر خواهد شد، اظهار داشت: کاهش ترافیک و آلودگی هوا از جمله مهمترین مزیت های این پروژه برای اصفهان خواهد بود.

مهرعلیزاده افزود: مدیریت استان حمایت خود را برای واگذاری ایستگاه ها به بخش خصوصی در جهت کمک به این پروژه ی اساسی اعلام می دارد.

وی در ادامه به پروژه ی متروی اصفهان- شاهین شهر نیز اشاره کرد و افزود: این خط آماده اجرا است و شاهین شهر قابلیت استفاده از سرمایه گذار بخش خصوصی را در این خصوص دارد.

استاندار اصفهان به ارتباط کاری و سفرهای بین شهری زیاد اصفهان و شاهین شهر اشاره کرد و افزود: تسریع در اجرای این طرح نیز برای اصفهان و شاهین شهر ضروری است.

وی متروی شهر مجلسی را از اولویت ها برشمرد و افزود: باید برنامه اجرایی پروژه های قطار شهری بهارستان، شاهین شهر و مجلسی به اصفهان تهیه شود تا بتوانیم زمان بندی مطلوب تری در جهت تسریع تا اجرای پروژه داشته باشیم.

کد خبر 329223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.