آغاز عملیات اصلاح هندسی سه راهی «کمیتک» در چادگان

چادگان - بخشدار مرکزی چادگان گفت: عملیات اصلاح هندسی سه راهی کمیتک در چادگان به زودی آغاز می شود.

امیر جعفری راوندی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، اظهار داشت: اصلاح هندسی سه راهی کمیتک در بخش مرکزی این شهرستان با همکاری  راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان در دستور کار قرار گرفته است و عملیات اجرایی آن  با اعزام ماشین آلات و تجهیزات لازم در هفته جاری آغاز خواهد شد.

وی با بیان این که برای رفع مشکلات راه های روستایی و برون شهری نیازمند مشارکت همه جانبه  دستگاه ها و مردم هستیم، افزود: این اقدام در رفع نقاط حادثه خیز جاده ای شهرستان انجام می شود و پیش از این نیز سه راهی علی آباد این شهرستان ایمن سازی شده است.

جعفری راوندی با بیان این که شهرستان سردسیر و کوهستانی چادگان به سبب برخورداری از آب و هوای مطبوع، قرار گرفتن در حاشیه دریاچه سد زاینده رود، استقرار دهکده تفریحی و نیز وجود انبوه ویلاهای تفریحی، یکی از نقاط گردشگری استان اصفهان است، افزود: برخورداری از محورهای مواصلاتی و راه های ایمن سهم بسزایی در رونق گردشگری خواهد داشت.

بخشدار مرکزی چادگان با بیان این که به زودی عملیات اجرایی آسفالت جاده چادگان - رزوه نیز آغاز خواهد شد، با اشاره به حضور اخیر مسئولان استانی و شهرستانی جهت تصمیم گیری  درباره پروژه جاده گردنه سرخ خاطر،  نشان کرد:  در این بازدیدها مقرر شد پس از آنالیز نقاط جاده ای  بهترین و کامل ترین طرح جامع بین شهرستان تیران و چادگان تهیه و  پس از تصویب در استان اجرایی  شود.

جعفری راوندی در پایان گفت: امیدواریم پروژه کارشناسی شده ایمن سازی و اصلاح مشکلات سه راهی کمیتک در جهت کاهش تصادفات این نقطه در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

کد خبر 329196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.