نقش کشتارگاه ها برای تامین گوشت در حوزه بهداشتی بسیار موثر است

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: نقش کشتارگاه ها برای تامین گوشت مورد نیاز مردم در حوزه بهداشتی بسیار موثر است و باید گوشت با بهترین کیفیت به مصرف کنندگان عرضه شود اما در کشتارگاه اردستان این شرایط وجود ندارد.

به گزارش ایمنا، شهرام موحدی در حاشیه بازدید از کشتارگاه مشترک دام اردستان و زواره در جمع خبرنگاران بیان کرد: نقش کشتارگاه ها برای تامین گوشت مورد نیاز مردم در حوزه بهداشتی بسیار موثر است و باید گوشت با بهترین کیفیت به مصرف کنندگان عرضه شود اما در کشتارگاه اردستان این شرایط وجود ندارد.
وی با اشاره به برنامه ریزی ها جهت احداث یک کشتارگاه جدید در شهرستان اردستان افزود: برای ارتقای شرایط کشتارگاه کنونی احداث یک اتاق پیش سرد کشتارگاه با بیش از یک میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی ها در حال احداث می باشد.
مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: این استان در زمینه کشتارگاه هیچ گونه ردیف اعتباری ندارد اما به جد واگذاری زمین و اختصاص اعتباری اندک از معاونت عمرانی پیگیری خواهد شد.
او اضافه کرد: تنها نزدیک به هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای واکسیناسیون و پیشگیری از بیماری های دامی در استان اصفهان هزینه شده است.
شهرستان اردستان با 43 هزار نفر جمعیت در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع می باشد.

کد خبر 329141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.