اصفهان میزبان مسابقات اسکواش «نَشنال کلوز» بانوان + عکس

مسابقات اسکواش نشنال کلوز بانوان (جام اصفهان سیتی‌سنتر) با جایزه هزار دلاری، از هشتم آذرماه به مدت سه روز در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، مسابقات اسکواش نشنال کلوز بانوان (جام اصفهان سیتی سنتر) برای دومین‌ سال متوالی در سطح ملی در اصفهان برگزار می‌شود.

این مسابقات با حضور اسکواش‌بازانی از سراسر کشور از ۸ تا ۱۰ آذرماه در کورت‌های سیتی سنتر برگزار می‌شود.

مسابقات نشنال کلوز، رقابتی داخلی با امتیاز جهانی است که در هر کشور در هر سال میلادی فقط یک‌بار در بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود. امتیاز نشنال کلوز در انجمن اسکواش‌بازان حرفه‌ای جهان، ۴۰ است که فقط به نفر اول این مسابقات تعلق می‌گیرد.

تمام بازیکنانی که عضو انجمن اسکواش‌بازان حرفه‌ای جهان (PSA) هستند، امتیاز حضور در این مسابقات را نیز خواهند گرفت و اسکواش‌بازانی که عضو این انجمن نباشند، فقط امتیاز کشوری مسابقه را به خود اختصاص خواهند داد.

جایزه این مسابقه هزار دلار است که بین هشت نفر برتر تقسیم می‌شود. این رویداد با جایزه هزار دلاری در سایت انجمن اسکواش‌بازان حرفه‌ای جهان به ثبت رسیده است و برای اولین بار در تاریخ اسکواش ایران قرار است پخش زنده مسابقات بانوان در اینستاگرام با لباس مصوب تیم ملی صورت پذیرد.

مسابقه نشنال کلوز بانوان اصفهان دارای بالاترین امتیاز کشوری است که سال گذشته نیز اصفهان میزبان این مسابقات در بخش بانوان بوده است.

کد خبر 329068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.