سوگواره ادبی عاشورایی آران و بیدگل برگزیدگان خود را شناخت

با برگزاری آئین اختتامیه سوگواره ادبی عاشورایی آران و بیدگل، برگزیدگان در سه بخش آزاد، دانش آموزی و فرهنگیان معرفی شدند.

به گزارش ایمنا، همزمان با ماه محرم و صفر فراخوان شانزدهمین سوگواره ادبی عاشورایی آران و بیدگل در قالب شعر منتشر شده بود که علاقه مندان می توانستند برداشت های معرفتی خود را از واقعه عاشورا برای دبیرخانه سوگواره در سه بخش آزاد، دانش آموزی و فرهنگیان ارسال نمایند.

حسین میرزازاده دبیر شانزدهمین سوگواره ادبی عاشورایی در آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایمنا ضمن اعلام خبر برگزاری مراسم اختتامیه این سوگواره گفت: سال گذشته سوگواره در قالب نثر ادبی و شعر برگزار شد و در آیین اختتامیه برگزیدگان تقدیر شدند که امسال این سوگواره تنها در قالب شعر برگزار شد و ۲۵ اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

دبیر شانزدهمین سوگواره ادبی عاشورا افزود: مهلت ارسال آثار تا ۵ آبان ماه بود و با برگزاری آیین اختتامیه سوگواره، نفرات اول تا سوم در هر بخش معرفی شدند.

وی افزود: در بخش دانش آموزی زینب اکبری از دبیرستان ابریشم چی، محسن عربیان از دبیرستان تیزهوشان اژه ای و حنانه خرم آبادی از دبیرستان کوثر مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

میرزازاده بیان کرد: فاطمه بدیعی و عفت مرادی نیز به ترتیب در بخش بزرگسالان نفرات اول و دوم معرفی شدند.

مدیر کانون فرهنگی تربیتی سردار شهید عربیان با اشاره برگزاری سوگواره ادبی از سال ۸۱ تصریح کرد: با توجه به تبلیغاتی که در مدارس و دانشگاه‌ها به عمل آمد استقبال خوبی از سوی دانش آموزان، فرهنگیان و انجمن‌های ادبی شهرستان به عمل آمد.

شانزدهمین سوگواره ادبی عاشورایی آران و بیدگل با موضوع برداشت های معرفتی از واقعه عاشورا در قالب شعر با همکاری کانون فرهنگی شهید عربیان، مدیریت آموزش و پرورش و نهادهای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

کد خبر 328937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.