برد ذوب‌آهن مرهون ذخیره‌های ثابت‌شده

گل‌های ذوب‌آهن در دیدار با سپیدرود با اثرگذاری بازیکنانی به ثمر رسید که اخیراً جایگاه ثابتشان در ترکیب تیم اصفهانی را از دست داده بودند.

به گزارش ایمنا، هر ۲ گل ذوب‌آهن به سپیدرود از هفته دوازدهم لیگ برتر روی تأثیرگذاری بازیکنانی به ثمر رسید که یک وجه اشتراک جالب با یکدیگر داشتند و آن اینکه در لیگ امسال نسبت به فصل گذشته جایگاهشان در ترکیب ثابت تیم اصفهانی متزلزل شده بود.

علی حمام که تا قبل از روی کار آمدن امیر قلعه‌نویی مدافع راست بی‌بدیل ذوب‌آهن به حساب می‌آمد در اکثر مسابقات این فصل نیمکت‌نشین بوده است. نام این مدافع ۳۱ ساله لبنانی در بازی با سپیدرود تنها برای دومین مرتبه در لیگ هفدهم در ترکیب اولیه ذوب‌آهن قرار گرفت. حمام که در اولین بازی فصل گل به خودی زده بود در این دیدار گل اول مسابقه را به ثمر رساند.

گل دوم ذوب‌آهن را دانیال اسماعیلی‌فر به ثمر رساند که برخلاف گلزن اول مسابقه در فصل جاری جایگاه تثبیت‌شده‌ای در ترکیب اصلی داشته است اما بازیکنی که پاس گل داد تا حدودی وضعیتی مشابه حمام داشت. مهران درخشان‌مهر که در هفته‌های اخیر مدام بین نیمکت و ترکیب اصلی در رفت‌وآمد بوده است برخلاف انتظار در دیدار با حریف رشتی در ترکیب ثابت تیم اصفهانی قرار گرفت و با پاس گلی که در دقایق تلف‌شده به اسماعیلی‌فر داد نقش پُررنگی در پیروزی شیرین ذوب‌آهن ایفا کرد.

کد خبر 328815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.