یک طلسم شکسته می‌شود

در پایان دیدار امروز تیم‌های ذوب‌آهن و سپیدرود یا طلسم تساوی‌های پی‌درپی سبزپوشان اصفهانی در دیدارهای خارج از خانه شکسته خواهد شد تا قرمزهای رشتی برای اولین بار در یک مسابقه خانگی تن به تقسیم امتیاز خواهند داد.

به گزارش ایمنا، ذوب‌آهن در فصل جاری رکورد عجیبی از خود به جای گذاشته به این ترتیب که در هر ۶ دیداری که خارج از خانه برگزار کرده بدون استثنا مساوی کرده است. سبزپوشان اصفهانی به ترتیب برابر تیم‌های سیاه‌جامگان، پیکان، صنعت نفت، استقلال، پدیده و تراکتورسازی به تقسیم امتیازات بسنده کرده‌اند تا هنوز در دیدارهای بیرون از خانه آنها در لیگ هفدهم هیچ برد یا باختی ثبت نشده باشد.

جالب آنکه میزبان امروز ذوب‌آهن در هیچ‌یک از پنج مسابقه‌ای که در لیگ هفدهم در خانه برگزار کرده تن به تساوی نداده است. سپیدرود تیم‌های پیکان، صنعت نفت و پدیده را در رشت برده و در ورزشگاه خانگی قافیه را به سیاه‌جامگان و استقلال باخته است.

با این تفاسیر، در دیدار امروز ذوب‌آهن و سپیدرود از هفته دوازدهم لیگ برتر یا طلسم مساوی کردن‌های بیرون از خانه میهمان اصفهانی شکسته خواهد شد یا میزبان رشتی برای اولین بار در لیگ هفدهم تقسیم امتیاز در ورزشگاه خانگی را تجربه خواهد کرد.

کد خبر 328588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.