دو محروم و دو مصدوم

یک محروم فنی، یک محروم انضباطی، یک مصدوم قطعی و یک مصدوم احتمالی غایبان سپیدرود در دیدار با ذوب‌آهن از هفته دوازدهم لیگ برتر هستند.

به گزارش ایمنا، سپیدرود یک نماینده در لیست محرومان هفته دوازدهم لیگ برتر دارد. به غیر از حسین ابراهیمی که به خاطر سه‌کارته بودن اجازه همراهی تیم رشتی را در دیدار خانگی با ذوب‌آهن ندارد یک بازیکن دیگر سپیدرود هم به دلایل انضباطی در این مسابقه غایب است. مهرداد جماعتی که در فاصله هفته‌های دوم تا هشتم لیگ برتر در هفت مسابقه متوالی به صورت کامل برای سپیدرود به میدان رفته بود پس از آنکه در سه هفته اخیر لیگ برتر جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داد دیگر در تمرینات شرکت نکرد تا از سوی علی نظرمحمدی در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار بگیرد.

به غیر از این ۲ محروم فنی و انضباطی سپیدرود ۲ بازیکن مصدوم هم دارد که امید سام‌کن و محمد نزهتی هستند که البته غیبت نفر دوم در دیدار با ذوب‌آهن صددرصد قطعی نیست. طبق اعلام باشگاه سپیدرود نزهتی در جریان تمرین روز شنبه این تیم دچار پارگی جزیی عضله پای راست شد و به همین دلیل بعید است که به بازی با ذوب‌آهن برسد.

در سوی مقابل، ذوب‌آهن هیچ بازیکن محرومی ندارد اما ۲ کاپیتان این تیم یعنی مهدی رجب‌زاده و قاسم حدادی‌فر به خاطر مصدومیت غایب هستند.

کد خبر 328570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.