حضور معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اصفهان در نمایشگاه اتوکام

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با هدف ارائه اقدامات و ارتباط با خانواده ها و جامعه در بیست و سومین نمایشگاه و اتوماسیون اداری (اتوکام) اصفهان شرکت می کند.

 به گزارش خبرگزاری ایمنا، نمایشگاه اتوکام (کامپیوتر) هر سال به عنوان یک رویداد مهم در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و براساس سیاست گذاری های مشخص، با استفاده از ظرفیت های موجود آذر ماه امسال دراصفهان به عنوان پایلوت شهر هوشمند کشور برگزار خواهد شد.

ارائه خدمات تخصصی، آگاهی سازی، مشاوره و راهنمایی در کلیه ابعاد فضای مجازی توسط دستگاه های متولی و سازمان های مردمی چون انجمن ها و تشکل ها با هدف تعامل و انسجام خانواده ها انجام می پذیرد.

در همین راستا معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان با هدف آگاهی بخشی، ارائه اقدامات و آشنایی جامعه از برنامه های در دست اقدام این معاونت در حوزه های فضای مجازی و معضلات سایبری، کمک به رفع مشکلات نسبی خانواده ها، افراد آسیب دیده و نسل جوان در بیست و سومین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری حضور فعال خواهد داشت.

برگزاری نمایشگاه کامپیوتر، بستر مناسبی برای آگاهی بخشی، ارتباط با مخاطبان جامعه است؛ حضور کارشناسان، مشاوران، متخصصان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همچنین هسته پیشگیری از جرائم سایبری این معاونت در این نمایشگاه با هدف ارائه اقدامات، ارتباط با مخاطبان در خانواده ها و جامعه خواهد بود و نقش دو سویه جهت تعامل هرچه بیشتر برای حل و فصل و ارائه خدمات تحقیقاتی- علمی به بازدیدکنندگان خواهد داشت.

بیست و سومین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری از تاریخ ۳۰ آبان ماه سال جاری به مدت پنج روز در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار خواهد شد.

کد خبر 328555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.