اجازه استفاده از تجهیزات غیراستاندارد شهربازی‌ها را نمی‌دهیم

اداره کل استاندارد استان اصفهان اعلام کرد: این اداره کل با جدیت پیگیر استاندارد سازی تجهیزات مستقر در پارک ها، مراکز تفریحی و شهربازی هاست و اجازه استفاده از وسایل غیر استاندارد در این مراکز را نمی دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا اداره کل استاندارد استان اصفهان، اضافه کرد: در این راستا با اشخاصی که بدون رعایت استاندارد اقدام به بکارگیری این تجهیزات و وسائل می کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

براساس این گزارش، در این زمینه دوره آموزشی آشنایی با استانداردهای مراکز تفریحی و زمین های بازی مستقر در پارک ها برای مسئولان شهرداری های استان اصفهان برگزار شد.

این دوره آموزشی در راستای حفظ ایمنی شهروندان و با حضور ۱۲۰ تَن از مسئولان شهرداری های استان اصفهان برگزار و در آن مباحث مربوط به استاندارد وسائل و تجهیزات مراکز تفریحی و زمین های بازی ارائه شد.

پیش از این نیز یک دوره آموزشی برای اپراتورهای (کاربران) تجهیزات بازی مستقر در شهربازی های استان اصفهان توسط اداره کل استاندارد برگزار و برای قبول شدگان در آزمون نهائی گواهینامه صادر شد.

مدیرکل استاندارد استان اصفهان نیز پیش از این خبر داده بود که تعدادی از دستگاه‌های ۲۳ شهربازی در سطح استان به دلیل غیر استاندارد بودن پلمب شده است.

غلامحسین شفیعی با بیان اینکه بازرسی شهربازی‌های استان اصفهان هر سال یک بار توسط کارشناسان اداره استاندارد انجام می‌شود، افزود: هر یک از این مراکز باید سالانه یک بار گواهینامه سلامت از اداره استاندارد دریافت کنند.

کد خبر 328450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.