حاکمان آل سعود قصد ضربه زدن به محور مقاومت را دارند

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: حکام عربستان به عروسک خیمه شب بازی آمریکایی ها تبدیل شده و قصد ضربه زدن به محور مقاومت را دارند

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز  ،حجت الاسلام روح الله امینی  در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت سالروز رحلت پیامبر اعظم و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، به تشریح ویژگی های اخلاقی حضرت رسول پرداخت و تمسک به فضیلت های اخلاقی ایشان را مهم ترین راه رستگاری عنوان کرد.

امینی جان باختن تعدادی از هموطنان در زلزله اخیر در غرب کشور ا نیز تسلیت گفت و با قدردانی از کمک و ابراز همدردی اقشار مختلف مردم با حادثه دیدگان، افزود: این نوع حوادث همیشه در کمین است و همه باید به هر روشی که توانایی اجرای آن را دارند به یاری آسیب دیدگان بشتابند.

وی تصریح کرد: بدون شک این فرهنگ همدلی، نوع دوستی و کمک های انسان دوستانه و خیرخواهانه نشان می دهد که مردم ایران فرهنگ اهل بیت (ع) را الگوی خود قرار داده و از آن نشات می گیرند.

خطیب جمعه نطنز به تلاش عربستان سعودی به تنش آفرینی های جدید در منطقه اشاره کرد و گفت: بعد از صدام اینک سعودی ها به عروسک خیمه شب بازی آمریکایی ها تبدیل شده اند و آمریکایی ها نیز می خواهند با این حکام خائن به محور مقاومت که ملت ایران در راس آن قرار دارد ضربه زده و به نوعی شکست مفتضحانه اخیر خود در منطقه را جبران کنند.

وی با تاکید بر این که سعودی ها از پول مسلمانان برای ایران هراسی استفاده می کنند، بیان کرد: صدام با آن همه ادعا در تاریخ محو شد و همین سرنوشت نیز در انتظار آل سعود خواهد بود و امیدواریم روزی برسد تا راهپیمایی میلیونی به مانند اربعین در مکه و مدینه نیز اتفاق بیافتد.

حجت الاسلام امینی با اشاره به این که فتنه گری های آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی پایان ندارد، افزود: ایران اسلامی دیگر آن کشور ۴۰ سال پیش نیست و امروزه به برکت انقلاب دارای چنان امکانات امنیتی و نظامی است که در دنیا نیز نظیر آن کم است.

وی با اشاره به هفته وقف، وقف را یکی از راه های جاوید ماند نام افراد دانست و ادامه داد: انتظار مردم از مسئولان اوقاف در هر کجا و در این شهر این است که موقوفات را زنده کرده و حق موقوفات را بگیرند و در این راه دوندگی ها را نیز تحمل کنند.

امام جمعه نطنز خاطر نشان کرد: کسانی که می خواهند وقف کنند دقت داشته باشند که درست وقف کنند و با اهل علم و فضل و دلسوزی مشورت کنند و مسئولان اوقاف نیز تلاش کنند ذره ای از مال وقف به زندگی آن ها وارد نشود

کد خبر 328287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.