اجرای ۲۰ پروژه مشارکتی دانشگاه آزاد نجف آباد با همکاری شهرداری اصفهان

نجف آباد- رئیس دانشگاه جامع آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: از حدود بیست طرح مشترکی که این دانشکده با شهرداری اصفهان عقد قرارداد کرده، سه مورد به نتیجه رسیده و ۲ طرح کلان نیز مراحل مختلف اداری و عقد قرارداد خود را پشت سر می گذارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد،  مهران مجلسی اظهار داشت: از حدود بیست طرح مشترکی که این دانشکده با شهرداری اصفهان عقد قرارداد کرده، سه مورد به نتیجه رسیده و ۲ طرح کلان نیز مراحل مختلف اداری و عقد قرارداد خود را پشت سر می گذارند.

مجلسی با اشاره به تحصیل حدود دوهزار و پانصد دانشجو در رشته ها و مقاطع مختلف این دانشکده و حضور ۲۰ عضو هیات علمی در این مجموعه اعلام داشت: بستر مناسبی در این دانشگاه برای گسترش کمی و کیفی همکاری ها با مجموعه شهرداری ها فراهم شده و همزمان در تلاش هستیم که ۱۷کد رشته مرتبط را نیز در مقطع تحصیلات تکمیلی افزایش دهیم.

در ابتدای این برنامه هم عباس صنیع زاده از اساتید شهرسازی استان طی سخنرانی خود به موضوع عرصه های اشتغال در حرفه شهرسازی پرداخت.

طغیانی عضو و رئیس کمیسیون عمرانی و شهرسازی شورای شهر اصفهان، کیهانی مدیر منطقه دو شهر اصفهان و گودرزی رئیس شورای شهر نجف آۤباد از دیگر حاضرین در این برنامه هستند.

کد خبر 327882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.