پیشرفت ۴۰ درصدی ساخت خانه ورزش امین آباد

مدیرمنطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی خانه ورزش امین آباد با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش ایمنا، محله امین آباد به عنوان یکی از محلات کم برخوردار منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان دارای سرانه خدماتی بسیار پایین است از همین رو شهرداری به منظور ارتقای خدمات، افزایش سرانه های خدماتی و کمرنگ کردن چهره محرومیت از این محله، احداث خانه ورزشی را با امکانات نوین در دستور کار خود قرار داده است.

محمدرضا برکت، مدیر منطقه ۱۲شهرداری اصفهان در همین رابطه اظهار کرد: خانه ورزش امین آباد یکی از مطالبات جدی اهالی این محله بود که عملیات اجرایی آن تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی با اشاره به اینکه ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: عملیات احداث خانه ورزشی محله امین آباد در خیابان امام خمینی(ره) به مساحت ۳۳۵ مترمربع به منظور ایجاد شادابی و نشاط در محله دردست اجراست.

مدیرمنطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه این پروژه تا پایان سال جاری تکمیل شده ودر اختیار شهروندان قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: درسال جاری پروژه های شاخص مهمی در سطح این منطقه در حال اجراست که با بهره برداری آنها میزان خدمات رسانی به شهروندان افزایش خواهد یافت.

کد خبر 327659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.