پذیرش ۵۳۴۶ نفر از مصدومین مناطق زلزله زده در بیمارستان ها/ ۴۱۴۸ نفر از مصدومین ترخیص شدند

قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت با بیان این که تعداد ۵ هزار و ۳۴۶ نفر از مصدومین تاکنون پذیرش شده اند، گفت: ۴ هزار و ۱۴۸ نفر بصورت سرپایی درمان و ترخیص شدند و تعداد ۲۷۴ نفر از مصدومین به سایر بیمارستان های استان و شهر همدان اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، دکتر ایرج حریرچی ضمن بیان این مطلب افزود: متاسفانه تعداد ۲۰۷ نفر در این حادثه فوت کردند.

وی با اشاره به اعزام یک فروند هواپیما جهت انتقال مجروحین به تهران به منطقه، افزود: در حال حاضر بر اساس بررسی ها به شرایط پایداری از لحاظ تعداد و انتقال مجروحین رسیدیم.

سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر این که آواربرداری، کماکان در روستاها ادامه دارد، افزود: تلاش می کنیم با تخلیه بیمارانی که خدمات گرفته و ترخیص می شوند جهت پذیرش مصدومین احتمالی، آمادگی لازم را داشته باشیم.

حریرچی با تاکید بر این که تعدادی از همکاران پزشک و متخصص از تهران جهت ارائه خدمات عازم استان هستند، گفت: از تمامی کادر درمان به خصوص جراحان، ارتوپدها و پرستاران در بیمارستانهای اصلی استان کرمانشاه که از شب گذشته بدون وقفه در حال خدمت رسانی به هموطنان آسیب دیده هستند نهایت تشکر را داریم.

کد خبر 327644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.