اصفهان آماده ارسال کمک‌های بیشتر به مناطق آسیب‌دیده

مدیرکل ستان بحران استان اصفهان با اشاره به آمادگی استان برای ارسال کمک به غرب کشور گفت: اگرچه لرزش‌هایی ناشی از زمین لرزه در استان احساس شده اما خسارتی به دنبال نداشته است.

 به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از ایسنا، منصور شیشه فروش در خصوص زلزله شب گذشته اظهار کرد: به دنبال وقوع زلزله شب گذشته در غرب کشور شورای مدیریت بحران استان، با حضور استاندار تشکیل و آمادگی استان برای کمک به مناطق زلزله زده ارزیابی شد.

وی افزود: بر اساس مصوبات شب گذشته مقرر شد کارگروه های امدادی برای کمک رسانی آماده باشند و تاکنون ۱۶ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوآمبولانس از سوی جمعیت هلال احمر استان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، ۶ دستگاه خودروی امدادی، ۳۲ نجاتگر از جمعیت هلال احمر و ۴۰ نیروی پرستار و پزشک دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای کمک به مناطق آسیب دیده اعزام شده است.

مدیرکل ستاد بحران استان اصفهان ادامه داد: علاوه بر این تیم‌های اقدامات پیش بیمارستانی، پشتیبانی و آوار، پنج هزار تخته پتو و یک هزار تخته چادر برای مناطق زلزله زده ارسال و از شرکت گاز استان نیز یک تیم عملیاتی برای بازسازی شبکه گاز اعزام شده است.

شیشه فروش با اشاره به آمادگی استان برای ارسال کمک به غرب کشور تصریح کرد: اگرچه لرزش‌هایی ناشی از زمین لرزه در استان احساس شده اما خسارتی به دنبال نداشته است.

کد خبر 327595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.