ساختمان های بلند مرتبه نطنز نیازمند تجهیزات اطفای حریق است

نطنز- شهردار نطنز گفت: شهرداری نطنز نیازمند توجه ویژه دولت در اعطای تجهیزات اطفای حریق به ساختمان های بلند مرتبه است

 به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، علی پیراینده در حاشیه بازدید از آتش نشانی و ماشین آلات خدمات شهری شهرداری نطنز اظهار داشت: چند سالی است شهروندان به انبوه سازی روی آورند و اقدام به احداث ساختمان های بلندمرتبه کرده اند.

وی ادامه داد: متأسفانه اکثر ساختمان های بلند مرتبه نیز از امکاناتی همانند سیستم اعلام و اطفا حریق بی بهره اند و هیچ گونه نظارتی بر روی این موضوع نشده است.

شهردار نطنز تصریح کرد: شهرداری نطنز نیازمند توجه ویژه دولت در اعطای تجهیزات اطفا حریق در ساختمان های بلند مرتبه است و با بروز هرگونه آتش سوزی و یا حادثه ای در طبقات بالا، امکان امدادرسانی به سختی وجود خواهد داشت.

وی افزود: خلأ در امکانات و تجهیزات آتش نشانی، خودروهای فرسوده و قدیمی، عدم وجود خودرو نردبان دار و عدم دسترسی آتش نشانی به برخی نقاط به علت کوچه های کم عرض و باریک از معضلات و مشکلات آتش نشانی شهرداری نطنز است.

شهردار نطنز بیان کرد: تاکنون تأییدیه ایمنی در ساختمان های بلندمرتبه وجود نداشته و امکانات آتش نشانی شهرداری نطنز نیز جوابگوی حادثه در نقاط بلند نیست. 

وی تأکید کرد: از مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری خواستاریم با توجه به اینکه نطنز باغات، ساختمان های بلندمرتبه و مکان های تاریخی فراوانی دارد که هر لحظه ممکن است حادثه ای در آنها رخ دهد، نگاه ویژه ای داشته باشند و امکانات روز آتش نشانی را به این شهرداری اختصاص دهند.

کد خبر 327402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.