اتباع خارجی در شهرستان تیران و کرون پرونده بهداشتی ندارند

تیران-مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران و کرون گفت: اتباع خارجی ساکن و یا شاغل در شهرستان تیران و کرون پرونده بهداشتی نداشتند و نیاز به تشکیل پرونده بهداشتی و سیر فرآیند قانونی برای دریافت این پرونده بوده اند که این کار انجام شده است.

جمشید اویسی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی به اتباع خارجی اظهار داشت: طرح واکسیناسیون اتباع خارجی به صورت رایگان در شهرستان تیران و کرون اجرا می شود که مهمترین آن ها واکسیناسیون هپاتیت و فلج اطفال است.

وی افزود: طرح واکسیناسیون رایگان هپاتیت اتباع افاغنه زیر ۴۰ سال در شهرستان تیران و کرون در حال اجرا است که یکصد نفر تبعه افاغنی ساکن در این شهرستان تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران و کرون بیان داشت: ۸۰۰ نفر از اتباع خارجی افاغنه که در این شهرستان ساکن و یا مشغول به کار هستند پرونده بهداشتی آن ها تشکیل شده و نظارت ها و اقدامات بهداشتی برای آن ها انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح های بهداشتی ویژه اتباع خارجی برای سلامت جامعه نیاز است، خاطرنشان کرد: اتباع خارجی ساکن و یا شاغل در شهرستان تیران و کرون پرونده بهداشتی نداشتند و نیاز به تشکیل پرونده بهداشتی و سیر فرآیند قانونی برای دریافت این پرونده بوده اند که این کار انجام شده است.

اویسی یادآورشد: یکی از مراحل تشکیل پرونده بهداشتی و از ضرورت های این پرونده، انجام واکسیناسیون و تکمیل واکسن های لازم است که این کار در مقاطع زمانی مختلف انجام می شود.

کد خبر 327395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.