امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه هنر اصفهان با دانشگاه هنر کازان روسیه

تفاهم نامه همکاری های علمی، هنری و فرهنگی بین دانشگاه های هنر اصفهان و کازان جمهوری تاتارستان در منطقه ولگای روسیه منعقد شد.

به گزار ش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه هنر اصفهان، این تفاهم نامه در سفر اخیر هیات دانشگاه هنر اصفهان به کازان و دردیدار با رئیس، اعضای هیأت علمی و مدیران دانشگاه هنرمرکز جمهوری تاتارستان امضا شد.
دراین دیدارمصطفی کیانی رئیس دانشگاه هنر اصفهان، به معرفی این دانشگاه و شهر اصفهان پرداخت.
همچنین علی بمان اقبالی سرپرست سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کازان به سیاست های ایران مبنی بر گسترش بیشتر روابط دانشگاهی و نیز امکان مبادله دانشجو بین دو کشور و نیز نگرش های وزارتخانه های علوم و خارجه ایران در عرصه فرهنگی و هنری با جمهوری تاتارستان روسیه اشاره و تاکید کرد.
بر اساس تفاهم نامه امضا شده، دانشگاه هنر اصفهان و دانشگاه فرهنگ و هنر کازان در زمینه آموزش های هنری، طرح های مشترک، کارگاه های آموزشی، کنفرانس ها و سمینارهای مختلف فرهنگی و هنری، تبادل استاد و دانشجو، تبادل تجربیات، تاسیس گروه مرمت در دانشگاه هنر قازان و گروه موسیقی در دانشگاه اصفهان همکاری خواهند داشت. 
در همین راستا مقرر شد هیاتی از دانشگاه فرهنگ و هنر قازان تا پایان امسال برای ادامه مذاکرات و اجرایی سازی همکاری ها به اصفهان سفر کند.
همچنین بر اساس این گزارش، دانشگاه هنر اصفهان در نمایشگاه تولیدات فرهنگی و محصولات هنری کازان که از ۱۱ تا ۱۵ آبان سالجاری (۲ تا ۶ نوامبر ۲۰۱۷ ) در محل نمایشگاه های بین المللی شهر کازان برگزار شد شرکت کرد.

کد خبر 327237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.