آقای مدیرعامل سربازش را به ملوان می‌دهد به تراکتور نه

دو روز پس از چراغ سبز سرمربی ذوب‌آهن برای سرباز شدن ستاره این تیم مدیرعامل باشگاه اصفهانی نارضایتی خود را برای پیوستن احتمالی احسان پهلوان به تیم تبریزی علنی کرد.

به گزارش ایمنا، پس از آنکه امیر قلعه‌نویی طی یک گفت‌وگوی رادیویی برای جدایی احسان پهلوان چراغ سبز نشان داد احتمال سرباز شدن این بازیکن در نیم‌فصل قوت گرفت.

شایعه پیوستن هافبک ذوب‌آهن به تراکتورسازی در حالی این روزها حسابی داغ شده است که این ۲ باشگاه در حال حاضر رابطه خوبی با هم ندارند و چندی پیش به بهانه طلب باقیمانده بابت انتقال سینا عشوری نیز با یکدیگر دچار اصطکاک شدید رسانه‌ای شدند.

مدیرعامل ذوب‌آهن نارضایتی خود را برای پیوستن احتمالی پهلوان به تیم تبریزی علنی کرده و با کنایه به تنها باشگاه نظامی لیگ برتر به خبرگزاری مهر گفته است که شاید ذوب‌آهن به عنوان مالک این بازیکن بخواهد او را به یکی از تیم‌های لیگ یکی فجر سپاسی یا ملوان بدهد.

این در حالی است که طبق اظهارات چندی پیش سردار موسی کمالی به نظر می‌رسد که ذوب‌آهن و تراکتورسازی هیچ‌کدام در این باره تصمیم‌گیرنده نیستند بلکه این اداره سرمایه انسانی ستادکل نیروهای مسلح است که تصمیم می‌گیرد بازیکن سرباز را به کدام تیم بفرستد.

کد خبر 327143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.