اربعین معجزه بزرگ قرن/اعتراف امریکا به نقش پدری  برای داعش

لنجان_امام جمعه زرین شهر گفت: اربعین معجزه قرن امروز است که زیبایی های فوق العاده مکتب حسینی و شعیه را به جهانیان مخابره می کند، امروز شعیه وظیفه دارد از فرهنگ غنی اربعین دفاع کند و مراقب توطئه دشمنان و شبهه افکنی آنان باشند .

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر اظهار کرد: دشمن تمام قد ایستاده تا چهره اسلام به ویژه شعیه ها را در  دنیا خشن نشان دهد  برای همین با استفاده از تمامی امکانات خود  به دشمنی می‌پردازند، آنها زیبایی های اربعین را مخفی نگه می دارند تا مردم دنیا با زیبایی های مکتب حسین (ع) آشنا نشوند.

وی افزود: اربعین سراسر مهر، عشق، ایثار، وحدت و برادری است از این رو دشمنان تلاش فراوانی کردند تا ظرفیت های اربعین را تحت تاثیر قرار دهند حتی در زمانی اربعین را ممنوع کرده بودند و کسی حق زیارت نداشت  اما با تمامی جنایاتی که در این مسیر انجام دادند سرانجام آن حضور میلیونی مردم در زیارت اربعین  شد.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: اگر همه‌ جنایتکاران  و افراد گمراه و وهابی ها را جمع کنند ده هزار نفر نمی شود اما مکتب بزرگ حسینی در ایام اربعین بیش از ۲۰ میلیون نفر را زیر بیرق عزتمند حسینی (ع) قرار می دهد.

وی ادامه داد: اربعین معجزه قرن امروز است که زیبایی های فوق العاده مکتب حسینی و شعیه را به جهانیان مخابره می کند، امروز شعیه وظیفه دارد از فرهنگ غنی اربعین دفاع کند و مراقب توطئه  دشمنان و شبهه  افکنی آنان باشند و خدای ناکرده اسیر تبلیغات مسموم دشمنان در این مسیر مقدس نشویم.

باقریان اضافه کرد: امروز میلیون ها نفر به سفر اربعین حسینی می روند و پیام وحدت و برادری  مکتب حسین بن علی را به جهانیان می رسانند، بسیاری در این  مسیر تلاش و زحمت می کشند تا زیبایی های اربعین علی رغم توطئه دشمنانان به تصویر کشیده شود، دشمن از زیبایی های اربعین می‌ترسد که به شبهه افکنی و تبلیغات مسموم پرداخته است.

وی عنوان کرد: در مسیر اربعین خیلی ها  در برابر عشق حسین با تمام وجود کمر خدمت به زائرین بستند و بدون دریافت ریالی خالصانه ترین اقدمات را انجام دادند که از همه‌آنها به ویژه خادمین موکب شهرستان لنجان کمال سپاس را داریم.

امام جمعه زرین شهر بیان کرد: یکی از گلایه های  مقام معظم رهبری   از ما  در خصوص عدم توجه به فرهنگ کتاب  و کتابخوانی است، موضوعی که باید مورد توجه همه ‌ی ما قرار گیرید امروز افراد، ساعت ها از فضای مجازی و رسانه های مختلف استفاده می کند  اما حاضر به مطالعه یک کتاب نیست.

وی خاطرنشان کرد: عدم توجه به کتاب وکتابخوانی به فرهنگ ما آسیب می زند از این رو باید دغدغه  مقام معظم  رهبری در این خصوص جدی گرفته شود و همه ‌ما جهادی وار، برای ایجاد بیشتر فرهنگ کتاب خوانی تلاش کنیم و  فرزندان خودمان را از کودکی به کتاب و کتابخوانی عادت دهیم.

باقریان یادآور شد: علم و توجه به آن امروز از اساسی ترین موتر حرکت وپیشرفت جوامع است و  آفتی که امروز گربیان علم و علم آموزی را گرفته است مدرک گرایی و قرار دادن علم مقابل مدرک است که متاسفانه آفتی خطرناک است، علم همراه با دانش، معرفت و  خلاق با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

وی اذعان کرد: توجه به علم و علم آموزی یکی از آموزه های مهم مکتب اسلام است لذا جای سپاس از توده های مردم داریم که در مسیر علم آموزی با تمام وجود کار می کنند پدر و مادرهای که با کمبودهای زندگی خود بازهم به فکر علم آموزی فرزندان خود هستند در  دامان همین پدر و مادر نخبه ها، شهدا و ...  تربیت شدند وعلم وپیشرفت امروز مرهون زحمات همه شما مردم است.

امام جمعه زرین شهر در پایان گفت: سردمداران آمریکا به صراحت بیان کردند که ما گروه  جنایتکار داعش را  با پول های کثیف  عربی ایجاد کردیم و به جان مسلمانان انداختیم خودشان می‌گویند ما کثیف‌ترین، پلیدترین  انسان ها را با پول های وهابی و عربی از سرتاسر دنیا جمع کردیم تا به اسلام و شیعه آسیب بزنیم.

وی تصریح کرد: اما جوانان حسینی با شجاعت تمام در مقابل جنایات وحشتناک انها ایستادند و پیروزی های متعددی را برای مردم مظلوم کشورها به وجود آوردند آنها نمی خواهند مقاومت در منطقه  باقی بماند برای همین و برای فرار از شکست های مختلف خود از مقاومت هر روز توطئه جدیدی را به راه می اندازد.

باقریان افزود: یک روز داعش، یک روز کردستان عراق و یک روز با وادر کردن نخست وزیر لبنان به استعفا  به مقابله با محور مقاومت می پردازند اما آنها بدانند نور حقیقی اسلام خاموش شدنی نیست.

کد خبر 327139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.