بحران سازی آمریکا در مناطق مختلف برای ضربه زدن به اسلام است

دهاقان – امام جمعه موقت دهاقان گفت:بحران سازی آمریکا واسراییل در مناطق مختلف برای براندازی ونابودی اسلام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان ،حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن آقاحسینی در خطبه های نماز جمعه دهاقان،اظهار داشت:امروزه داعش روزبه روز ضعیف تر می شود وسوریه وعراق نیز پیروزمی شوند اما دشمن نخوابیده ومکروحیله وشیطنت سازی آنها ادامه دارد ،آمریکا واسراییل درتلاش هستند که بانوکران خود بحران های جدیدی راایجاد کنند تابه اسلام ضربه بزنند.

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی باید مسئولان ومردم هوشیاروبیدار باشند،اتذعان داشت:همانطور که معمار کبیر انقلاب فرمود <<آمریکا دشمن درجه یک ایران است>> وبه تعبیرمقام معظم رهبری شعار مرگ برآمریکا یعنی مرگ بر صفت استکباری،تجاوز وظلم وستم هایی که آنهابرنظام دارند وسیاست های توسعه طلبانه وتجاوزگرانه ای که روادارند.

خطیب نماز جمعه دهاقان باتوجه به وضعیت کشور یمن،تصریح کرد:امروز این کشور توسط نیروهای عربستان محاصره شده است وهرگونه معادلات خارجی وامدادرسانی و...قطع شده که این اتفاقات آنهاراتحدید می کند.

حجت الاسلام آقاحسینی،بااشاره به پیاده روی زائران حسینی(ع) درروز اربعین،این حرکت را یک همایش سیاسی از نظر اسلام عنوان کرد وافزود:امروز به برکت اینکه کشور عراق از زیر سلطه تیروهای بعثه بیرون آمده اند وحمایت هایی که کشور ایران دارد این نمایش حضور برای زائران وشیعیان فراهم شده است که باید قدردان باشیم.

وی خاطر نشان کرد:درروایتی از حضرت امام صادق(ع) نیز آمده که ایشان در سجده ونمازشان زائران حضرت ابی عبدالله(ع) رادعا می کردند وبرایشان ازخداطلب مغفرت می فرمودند.

               

کد خبر 327137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.