ترافیک نیمه سنگین در مسیرهای برگشت زائرین اربعین حسینی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در تشریح وضعیت مسیرهای بازگشت زائرین اربعین حسینی از ترافیک نیمه سنگین محورهای مهران به صالح آباد و ایلام خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت ترافیکی مسیرهای بازگشت زائران اربعین حسینی گفت: در محور مهران به صالح آباد و ایلام شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

وی افزود: همچنین در محورهای چذابه به اهواز و شلمچه به خرمشهر نیز شاهد ترافیک پرحجم اما روان هستیم. در استان کرمانشاه محور اسلام آباد به ماهی دشت نیز بار ترافیک برگشت مسافرین اربعین حسینی مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: در اکثر محورهای استان های گیلان و اردبیل شاهد بارش پراکنده باران هستیم؛ بارش باران در استان های آذربایجان غربی، کردستان محور بانه-سقز و آذربایجان شرقی نیز مشاهده می شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خطاب به رانندگان توصیه کرد در محورهایی که بارندگی وجود دارد و سطح جاده لغزنده است سرعت خود را کاهش دهند و زائرین اربعین حسینی نیز در مسیر بازگشت با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی درباره محدودیت های ترافیکی ایام اربعین حسینی نیز گفت: در استان های خوزستان و چهارمحال وبختیاری تردد کلیه کامیون و تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷:۰۰ صبح روز دوشنبه ۱۵ آبان تا ساعت ۰۷:۰۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۲۳ آبان در محورهای اهواز – سوسنگرد، بستان – چذابه، اهواز – خرمشهر و شلمچه ممنوع می باشد. (برای شلمچه مسیر جایگزین وجود ندارد ولی خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند می‌توانند از مسیر اهواز – آبادان – خرمشهر و بالعکس تردد کنند.

رحمانی ادامه داد: تردد کلیه اتوبوس ها از ساعت ۰۷:۰۰ صبح روز دوشنبه ۱۵ آبان تا ساعت ۰۷:۰۰ صبح روز سه شنبه ۲۳ آبانماه در محور هفتگل – باغملک – ایذه- دهدز – شهرکرد و بالعکس ممنوع بوده و مسیر اهواز – اندیمشک – خرم آباد – الیگودرز – اصفهان – شهرکرد و بالعکس بعنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

وی افزود: در استان ایلام نیز تردد کلیه تریلرها، کامیون و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۵ آبان تا ساعت ۰۷:۰۰ روزسه شنبه مورخ ۲۳ آبانماه از محورهای دهلران – مهران، حمیل – ایلام، قلاجه – ایلام و ایلام – مهران ممنوع می‌باشد.

وی تاکید کرد: در استان لرستان نیز تردد کلیه تریلرها، کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷:۰۰ صبح روز دو شنبه مورخ ۱۵ آبانماه تا ۰۷:۰۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۲۳ آبانماه  در محورهای پلدختر – اسلام آباد و پلدختر – اندیمشک و بالعکس ممنوع می‌باشد.

کد خبر 327122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.