تشرف ۲ هزار و ۸۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد به کربلا معلی

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به در پیش بودن پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی گفت: پیش بینی شده است دو هزار و ۸۰۰ نفر از مددجویان در قالب پیاده‌روی اربعین به کربلای معلی و عتبات عالیات مشرف شوند.

کریم زارع  معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان در گفت و گو با خبرگزاری ایمنا بابیان اینکه ارتقای بعد ایمانی جامعه هدف از برنامه‌های اصلی این نهاد در حوزه فرهنگی است، گفت: اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اماکن زیارتی در طول سال باهدف تعمیق و نهادینه کردن باورهای دینی از اقدامات این نهاد در حوزه فرهنگی است.

زارع با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ انس با ائمه اطهار (ع) به‌ منظور رسیدن مددجویان تحت حمایت به نشاط معنوی از اهداف دیگر اعزام گروه‌های مختلف مددجویی به اردوهای زیارتی است، افزود: اعزام افراد به اماکن زیارتی باعث تثبیت ارزش‌های اسلامی و فرهنگی مددجویان می‌شود.

وی از اعزام چهار هزار و ۴۸۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در شش‌ماهه نخست امسال به اماکن زیارتی خبر داد و ادامه داد: گروه‌های مختلف مددجویی در قالب اردوهای زیارتی و شوق زیارت به اماکن زیارتی مشهد مقدس، کربلای معلی، قم و جمکران اعزام‌شده‌اند. زارع با اشاره به اینکه از مجموع مددجویان اعزام‌شده به اماکن زیارتی در قالب اردوهای زیارتی در شش‌ماهه نخست امسال ۳هزار نفر به مشهد مقدس و ۸۰۰ نفر به قم و جمکران مشرف شده‌اند، افزود: ۲۸۰ نفر به عتبات عالیات، ۲۰۰ نفر به راهیان نور، ۲۰۰ نفر مرقد امام اعزام‌شده‌اند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان به اشاره به در پیش بودن پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی، ادامه داد: برنامه‌ریزی‌شده است دو هزار و ۸۰۰نفر از مددجویان در قالب پیاده‌روی اربعین به کربلای معلی و عتبات عالیات مشرف شوند. وی بابیان اینکه بر اساس آموزه‌های دینی پاداش زمینه‌سازی برای تشرف نیازمندان به کربلای معلی و عتبات عالیات کمتر از زیارت ائمه معصوم (ع) نیست، گفت: خیران اصفهانی می‌توانند با شماره‌گیری *۸۸۷۷* زمینه اعزام یک تا چند نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان را که آرزوی زیارت امام حسین (ع) رادارند، فراهم کنند.

کد خبر 326747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.