احیای زاینده رود و رفع مشکلات معیشتی اولویت استاندار باشد

نماینده مردم اصفهان در مجلس در رابطه با انتظارات و اولویت های استاندار جدید اصفهان گفت: محسن مهرعلیزاده با قراردادن احیای زاینده رود، خارج شدن از رکود اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری در الویت های استان اصفهان می تواند کارنامه درخشانی از خود به جای بگذارد.

به گزارش ایمنا، حیدرعلی عابدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مهم ترین و اصلی ترین وظیفه استاندار جدید اصفهان اظهار داشت:  ایشان کارهای متعددی را در این استان پیش رو دارد و اولویت اول این استان، جدی گرفتن زاینده رود است که باید همه توان خود را در این زمینه به کار بگیرند و در بحث محیط زیست به طور جد وارد شوند و از تخلفات این حوزه  جلوگیری کنند.

وی در ادامه گفت: خارج شدن از رکود اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری در استان اصفهان از دیگر موارد مورد اهمیت در اصفهان است که استاندار باید با بررسی و در اولویت قرار دادن آنها یک کارنامه درخشانی از خود بر جای بگذارند.

وی همچنین در خصوص تحت پوشش قرار گرفتن خدمات درمانی ناباروری گفت: براساس سیاست های کلی نظام که توجه به بعد جمعیتی کشور است و باید برنامه های تشویقی برای ازدیاد جمعیت داشته باشیم، تحت پوشش قرار گرفتن افراد نابارور در حال بررسی و پیگیری است و البته برخی از مراکز دولتی برای این امر وجود دارد ولی به طور کامل هنوز این امر محقق نشده است.

کد خبر 326665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.