تکمیل فرایند خرید یک سال و اندی بعد

باقیمانده طلب ذوب‌آهن از تراکتورسازی یک سال و اندی پس از توافق بر سر انتقال سینا عشوری بالاخره دریافت شد.

به گزارش ایمنا، سینا عشوری پس از آنکه کارت معافیتش در ابتدای لیگ چهاردهم باطل شد برای سپری کردن خدمت سربازی به ناچار ذوب‌آهن را به مقصد تراکتورسازی ترک کرد. عشوری اما پس از دریافت کارت پایان خدمت تمایلی برای بازگشت به اصفهان نداشت. باشگاه ذوب‌آهن هم موافقت کرد تا در ازای دریافت ۳۵۰ میلیون تومان این بازیکن را به تراکتورسازی واگذار نماید.

با گذشت یک سال و اندی از این توافق هنوز ۵۰ میلیون تومان از بدهی باشگاه تبریزی مانده بود. از این رو، مدیرعامل ذوب‌آهن در آستانه دیدار ۲ تیم از هفته یازدهم لیگ برتر خواهان پرداخت این مبلغ شد. چند روز پس از این دیدار و در آستانه پایان مهلت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان برای تسویه بدهی‌ها یا توافق با طلبکاران اکنون گفته می‌شود که این بدهی پرداخت شده است.

عشوری مدت کوتاهی پس از آنکه به بازیکن دائمی تراکتورسازی بدل شد رباط صلیبی پاره کرد تا با وجود هزینه زیادی که باشگاه تبریزی برای در اختیار گرفتنش کرده بود حدود یک سال از میادین به دور باشد. این هافبک اصفهانی در دیدار هفته گذشته برابر ذوب‌آهن پس از مدت‌ها در ترکیب اصلی تراکتورسازی قرار گرفت و ۹۰ دقیقه برای تیم تبریزی بازی کرد.

کد خبر 326610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.