ضرورت رفع مشکلات بانکی فعالان اقتصادی ایرانی در مالزی

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل ۴۴ در مجلس در دیدار با رئیس مجلس مالزی بر ضرورت رفع مشکلات بانکی فعالین اقتصادی ایرانی در مالزی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از خانه ملت، حمیدرضا فولادگر، در خصوص سفر هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به کشور مالزی، گفت: در این سفر جمعی از نمایندگان مجلس و تشکل های اقتصادی با رئیس مجلس مالزی دیدار و گفت وگو کردند و بر ضرورت ارتقای سطح مبادلات اقتصادی بین دو کشور تاکید کردند.

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل ۴۴ در مجلس شوای اسلامی ادامه داد: دیدار با وزیر تجارت بین الملل، نمایندگان مجلس مالزی و مسؤولین وزارت کشاورزی از دیگر برنامه های کاری هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی در سفر به کشور مالزی بود.

فولادگر تصریح کرد: گسترش روابط  اقتصادی بین ایران و مالزی و حمایت از  صادرات فرآورده‌های کشاورزی و صنایع غذائی  ایران در ازای واردات روغن پالم در دیدار دوجانبه مورد تاکید قرار گرفت.

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل ۴۴ در مجلس افزود: در دیدارهای دو جانبه بر رفع مشکلات بانکی فعالین اقتصادی ایرانی در مالزی تاکید شد.

کد خبر 326606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.