همایش پیاده روی جاماندگان اربعین در فریدن برگزار می شود

فربدن- مسئول سازمان تبلیغات اسلامی فریدن گفت: همایش پیاده روی جاماندگان اربعین همزمان با اربعین حسینی در فریدن برگزار می شود.

حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های به عمل آمده و همچنین هماهنگی های انجام شده همزمان با روز اربعین همایش پیاده روی خانوادگی جاماندگان اربعین در این شهرستان برگزار می شود.

وی عنوان داشت:  این مراسم طبق روال گذشته از محل بقعه شیخ ابوسلیمان دارانی شهر داران آغاز و به سمت حرم امامزادگان عبدالله و ابراهیم(ع) شهر دامنه ادامه خواهد یافت.

سیاوشی ادامه داد: زمان آغاز این همایش ۷ و ۳۰ دقیقه صبح روز پنج شنبه همراه با قرائت زیارت عاشورا خواهد بود.

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی فریدن با بیان اینکه برنامه های فرهنگی متعددی در این روز به اجرا در خواهد آمد از آحاد مردم و مسئولان خواست که در این مراسم شرکت نمایند.

سیاوشی افزود: در ایام شهادت امام رضا(ع) و رحلت حضرت رسول(ص)  نیز مراسمی به همراه سخنرانی، مداحی، نماز جماعت و توزیع ناهار در محل مسجد صاحب زمان(عج)  شهر داران اجرا برگزار می شود.

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی فریدن همایش بزرگ پیاده روی اربعین را جلوه ای از اتحاد امت شیعه در جهان توصیف کرد و گفت: پیاده روی امت اسلامی در این آیین، باعث تثبیت امنیت نظام اسلامی و ارتقای جایگاه تشییع در دنیا شده است.

وی با بیان اینکه کسانی که موفق به زیارت اربعین نمی شوند می توانند با شرکت در این همایش قدری از برکات معنوی این حرکت جهانی بهره مند شوند، افزود: همایش میلیونی پیاده روی اربعین حسینی باعث تثبیت امنیت نظام الهی و مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود و به دشمن می فهماند اگر بخواهند در برابر جمهوری اسلامی به عنوان پایگاه تشییع قرار بگیرند، با یک اشاره رهبری و با قیام تمام شیعیان، دنیا برای کفار و بدخواهان ناامن می شود.

کد خبر 326551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.