تیم اصفهان بر سکوی نایب‌قهرمانی مسابقات وزنه‌برداری کارگران کشور

تیم کارگران استان اصفهان با حمایت بسیج حوزه مقاومت شهید تندگویان شرکت ذوب‌آهن نایب‌قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کارگران کشور شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی هیأت و اداره امور ورزش کارگران استان اصفهان، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی کارگران کشور در ورزشگاه شهید معتمدی تهران با حضور ورزشکاران استان‌های مختلف طی ۲ روز برگزار شد و با نایب قهرمانی نماینده استان اصفهان به پایان رسید .
نتایج اوزان مختلف نمایندگان استان اصفهان در مسابقات کارگران کشور:
در وزن ۵۶ کیلوگرم، محسن نصرالهی نجف آبادی از اصفهان اول شد.
در دسته ۹۴ کیلوگرم، حامد رضاوندی از اصفهان با ۳۳۵ کیلو اول شد و مرتضی حیدری از ذوب آهن اصفهان و حسین پور رضا از تهران در رده های بعدی قرار گرفتند.
در دسته ۱۰۵ کیلوگرم، محسن نظامی از تهران با ۳۶۲ کیلو قهرمان شد و وحید هاشمی از اصفهان و سید محمد ضیایی نژاد از تهران دوم و سوم شدند.
و بالاخره در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم رقابت‌ها داود عزیزی از تهران با رکورد ۳۵۳ کیلوگرم به مقام قهرمانی رسید. رضا سورانی از اصفهان و محمد امیر قاسمی از ایلام هم دوم و سوم شدند.
در مجموع رقابت‌های اوزان مختلف تیم کردستان به مقام قهرمانی رسید، اصفهان دوم شد و تهران در رده سوم جای گرفت.
شیرانی رئیس هیأت و اداره امور ورزش کارگران استان اصفهان ضمن تبریک به مناسبت کسب مقام نایب قهرمانی کارگران کشور در خصوص عملکرد وزنه برداران استان در سال‌های اخیر اظهار کرد: در چند سال اخیر وزنه برداران استان مقام های قابل توجهی را در رقابت‌های مختلف کشوری بدست آورند. همچنین با توجه به پتانسیل بالایی که وزنه برداری در استان اصفهان دارد، وزنه برداران مستعد این استان موفق شدند در صدر رقابت‌های کارگران کشور عرض اندام کنند که این نشان دهنده توانمندی های بالای استان است.
رئیس هیأت و اداره امور وررزش کارگران استان اصفهان افزود: با توجه به اقدامات انجام شده و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته آینده درخشانی از آن وزنه‌برداری کارگران اصفهان خواهد بود و امیدواریم مسئولان نیز حمایت‌های لازم را از این رشته پرطرفدار انجام دهند، چرا که جوانان اصفهانی ظرفیت‌های مناسبی برای پیشرفت‌ در این رشته دارند.

کد خبر 326537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.