«هنر پسا مفهومی؛ عکاسی صحنه آرایی شده» بررسی می شود

نشست بررسی «هنر پسا مفهومی؛ عکاسی صحنه آرایی شده» با حضور محمد علی نقی زاده، ۱۵ آبان ماه در نگارستان امام خمینی برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، «هنر پسا مفهومی؛ عکاسی صحنه آرایی شده»  با بررسی موردی آثار هنری باربارا کروگر، عنوان نشست این هفتۀ کانون عکس انجمن سینمای جوان اصفهان است که با حضور محمد علی نقی زاده برگزار می شود.

محمد علی نقی زاده دانش‌پژوه در زمینۀ تاریخ و مبانی هنر است. وی دانش آموختۀ رشتۀ گرافیک و نقاشی از دانشگاه هنر تهران است و از سال ۸۸ بی‌وقفه آموزش تاریخ هنر را زیر نظر علیرضا صحاف‌زاده و رویین پاکباز دنبال کرده است. نقی زاده از سال ۹۲ به طور سیستماتیک به آموزش تاریخ هنر و مبانی هنر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در آتلیۀ اردیبهشت و هنرستان هنرهای زیبا پرداخته. او در سال ۱۳۸۹ برگزیدۀ هنر جوان در بخش طراحی شده و از سال ۸۷ تا ۹۲ در نمایشگاه های گروهی و انفرادی شرکت داشته است.

  نوشتن نقد در مجله کارنما برای گفتارهای «بابک اطمینانی»، «معصومه مظفری»، «سالن پاییز» و «مرئی شدن صدا» و تالیف مقالۀ «باربارا کروگر میکل آنجلو عصر ما» از دیگر فعالیت های اوست.

علاقمندان برای شرکت در نشست «هنر پسا مفهومی؛ عکاسی صحنه آرایی شده» با حضور این هنرمند، می توانند با توجه به اطلاعات درج شده در پوستر نسبت به ثبت نام خود اقدام و چهارشنبه ۱۷ آبان ماه، رأس ساعت ۱۶:۰۰ به نگارستان امام خمینی (ره) مراجعه کنند. /

کد خبر 326522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.