راهپیمایی ۱۳ آبان در چادگان برگزار شد+تصاویر

چادگان- امام جمعه چادگان گفت: آمریکا در هیچ جایی راهی نخواهد داشت و سیاست هایش یکی بعد از دیگری باطل می شود .

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور جمع باشکوه شرکت کنندگان  در چادگان برگزار شد.

در این مراسم جمعیت کثیری از دانش آموزان شهرستان چادگان همراه با اقشار و گروه های مردمی بار دیگر فریاد آزادی خواهی سردادند و انزجاز و نفرت خود را از استکبار به نمایش گذاشتند.

حضور مسئولان در کنار مردم در این مراسم مشهود بود. شرکت کنندگان با حمل پلاکارد ها و شعار نوشته ها تفکر استبداد ستیزی خود را به جهانیان ارائه نمودند.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی - امام جمعه چادگان- در جمع پرشور شرکت کنندگان در راهپمایی ۱۳ آبان، این روز را مقطع مهم و حیاتی در تاریخ انقلاب برشمرد واظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکا در این روز پیام های بسیاری به دنبال دارد.

وی با بیان این که در این روز همه ایران  فریاد مرگ بر آمریکا سر  می دهد، افزود:  آمریکا در هیچ  جایی راهی نخواهد داشت و سیاست هایش یکی بعد از دیگری باطل می شود .

امام جمعه چادگان ادامه داد: آمریکا با اهداف شوم خود می‌خواهد بر مسلمانان جهان حکومت کند ولی غافل از آن است که مسلمانان جهان اسلام هوشیار هستند و در مقابل دسیسه‌های شوم آنان خواهند ایستاد.

سلیمانی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دانش آموزان؛ یاد آور شد: دانش آموزان ما باید دشمن شناس بوده و در کنار کسب علم و آگاهی بصرت افزایی داشته باشند.

وی ادامه داد: دشمن برای قطع ارتباط دانش آموزان و نسل جدید با ارزش های انقلاب و نظام برنامه ریزی کرده اند.

سلیمانی تصریح کرد: دشمن  همه ما یک چیز است و آن استکبار جهانی است و باید با آن به مقابله پرداخت.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به نقض برجام و کارشکنی در مسائل هسته‌ای ایران، گفت: این رویدادها بار دیگر ثابت کرد که اعتماد به آمریکا اشتباه است.

به گزارش ایمنا؛مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان بدر شهرستان چادگان، شهر زیارتی رزوه و بخش چناررود، اورگان و فراموشجان با حضور پرشور دانش‌آموزان، مسئولان، بازاریان، بسیجیان، خانواده شهدا، جانبازان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

کد خبر 326342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.