مرگ بر آمریکا شعار نیست شعور است

گلپایگان-امام جمعه گلپایگان گفت: شعار مرگ بر آمریکا شعور است و عقیده و باوری که همه شیفتگان و آزادی‌خواه جهان سر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام محمد علاءالدینی در  پایان مراسم راهپیمایی  13 آبان‌ماه، اظهار کرد: 13 آبان‌ماه یادآور استکبار ستیزی و اتفاقاتی که در سال 56 و 57 از سوی آمریکا بر ملت ایران تحمیل شد.

وی بیان داشت: مردم ایران سال‌های متوالی علیه رژیم منحوس پهلوی و ظلم استکبار جهانی در خیابان‌ها راهپیمایی می‌کردند اما با شکست مواجه می‌شدند.

امام جمعه گلپایگان افزود: سرانجام با پافشاری امام خمینی و الگوی برگرفته از قیام عاشورا حکومت ظلم طاغوت برچیده شد.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب  سفارت آمریکا به لانه جاسوسی تبدیل شده است که با دستور امام خمینی لانه جاسوسی تسخیر شد، گفت: آمریکا پس تسخیر سفارت خانه‌اش اقدام به قطع رابطه با ایران کرد نه این که ما قطع رابطه با آمریکا کنیم.

علاءالدینی گفت: مدال‌های افتخار گلپایگان همجوار بودن با شهرستان خمین بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است زیرا خمین یادآور شخصیت بزرگ عصری که در علیه طلم استکبار جهانی قیام کرد.

وی با بیان اینکه امروز مرگ بر آمریکا شعار نیست شعور است، گفت: شعار مرگ بر آمریکا عقیده و باوری که همه شیفتگان و آزادی‌خواه جهان سر می‌دهند.

امام جمعه گلپایگان خاطر نشان کرد: یک روز مرگ بر آمریکا شعار گروهی خاص بود اما امروز همگانی و جهانی شده است.

وی گفت: زائران حسینی در رفتن به کربلا و شرکت در اربعین حسینی در مسیر فریاد مرگ بر آمریکا را سر می‌دهند زیرا می‌دانند تشکیل گروهک‌های تروریستی که منجر به کشتار مسلمانان شده از اقدامات آمریکا است.

کد خبر 326305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.