انجام ۵۳ پرواز اربعین از اصفهان به عراق/اعزام ۹ هزار زائر اصفهانی به فرودگاه بغداد و نجف

مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان با اشاره به انجام ۵۳ پرواز از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به مقصد عتبات عالیات در ایام اربعین، گفت: پیش بینی می شود از ۱۳ تا ۲۲ آبان امسال ۹ هزار زائر اربعین از فرودگاه اصفهان به عتبات اعزام شوند.

حسن امجدی در گفتگو با ایمنا پیرامون پروازهای ایام اربعین از فرودگاه اصفهان، اظهار داشت: پروازهای اربعین از امروز ۱۳ آبان ماه آغاز و تا ۲۲ آبان ماه ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه در این ایام تعداد ۵۳ پرواز از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به عتبات عالیات انجام خواهد شد، افزود: ۴۴ پرواز به مقصد نجف و ۹ پرواز به مقصد بغداد خواهد بود.
مدیرکل فرودگاههای استان اصفهان پیش بینی کرد: در مدت یاد شده تعداد ۹ هزار زائر حسینی از طریق مرز هوائی فرودگاه اصفهان به عتبات اعزام شوند.

وی با بیان اینکه طبق تقویم شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و سازمان هواپیمایی کشوری جابه جائی زائرین اربعین  از تاریخ ۱۳ تا ۲۲ آبان ماه انجام می شود، تاکید کرد: برای رفاه حال و خدمت رسانی مناسب تر به زائرین و مستقبلان، اداره کل فرودگاه های استان اصفهان با مشارکت نهادها و ارگان های مستقر در فرودگاه اصفهان همانند سال گذشته اقدام به برپایی موکب و پذیرایی از زائرین و مستقبلان کرده است.

افزایش ۱۰.۴ درصدی پروازهای اربعین از فرودگاه اصفهان نسبت به سال ۹۵

امجدی در خصوص مقایسه پروازهای اربعین در سال جاری نسبت به سال گذشته، بیان داشت: در بازه زمانی اربعین سال گذشته تعداد ۷۴۲۲ مسافر خروجی ثبت شده اند که تعداد مسافر خروجی برآورد شده در سال جاری بیش از ۹ هزار  نفر است و ما شاهد رشد بیش از ۲۱ درصدی مسافران خواهیم بود.

وی افزود: در اربعین امسال نیز با انجام ۵۳ پرواز خروجی نسبت به ۴۸ پرواز سال گذشته از لحاظ پروازها ۱۰.۴ درصد رشد خواهیم داشت.

نرخ بلیت اصفهان به بغداد و نجف یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است

مدیرکل فرودگاههای استان اصفهان در خصوص افزایشی نرخ بلیت اربعین حتی تا ۴ برابر قیمت واقعی آن، گفت: مطابق اعلام سازمان هواپیمائی کشور نرخ بلیت هواپیما در مسیر اصفهان –نجف –اصفهان و اصفهان – بغداد – اصفهان حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و برای کودکان بین ۲ تا ۱۲ سال ۷۵ درصد نرخ بلیت بزرگسالان خواهد بود همچنین قیمت بلیت یک طرفه در مسیر مذکور ۶۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی تاکید کرد: سازمان هواپیمائی کشوری فروش بلیت اینترنتی در مسیرهای ذکر شده را ممنوع اعلام کرده است.

امجدی تصریح کرد: نظارت بر نرخ مصوب بلیت ها براساس اعلام نرخ بلیت ها توسط سازمان هواپیمائی کشوری بر عهده سازمان هواپیمائی کشوری است که مسافرین می توانند شکایات خود را به شماره فکس های ۶۶۰۴۸۰۰۷- ۰۲۱ و ۶۶۰۲۵۴۰۵- ۰۲۱ ارسال کرده و یا با شماره های ۶۱۰۲۲۰۱۵- ۰۲۱ و ۶۱۰۲۲۳۵۵- ۰۲۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 326300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.