درخشش جوانان اصفهانی در مسابقات کشوری رفاقت مهر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان در بیست و هشتمین دوره مسابقات کشوری رفاقت مهر در کرمان ۵ رتبه برتر کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ محسن مومنی اظهار  کرد: تیم اعزامی جوانان عضو این جمعیت به مسابقات کشوری رفاقت مهر، در رشته های قرآن کریم، امداد و کمکهای اولیه و اسکان اضطراری رتبه های برتر کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: تیم های اعزامی استان اصفهان متشکل از چهار تیم امداد و کمک های اولیه، اسکان اضطراری، حمل مصدوم و زبان انگلیسی در بیست وهشتمین دوره از مسابقات کشوری رفاقت مهر به میزبانی استان کرمان حضور یافتند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات در بخش خواهران خانم ها فاطمه تقی جراح و سیمین آزاد در رشته قرآن کریم، خانم ها فائزه لطفی و فاطمه لطفی در رشته امداد و کمکهای اولیه و خانم ها بشری سادات اجاقی، مریم زمانی، مهتاب حسینی و مطهره سادات میرلوحی در رشته اسکان اضطراری موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

گفتنی است، همچنین در بخش برادران آقایان سید محمد هاشمی و عبدالله ستاری در رشته امداد و کمک های اولیه از اعضای هلال احمر شهرستان نجف آباد، موفق به کسب رتبه های برتر و اخذ مدال و لوح تقدیر شده و در مجموع جمعیت استان موفق به دریافت ۳ تندیس از این مسابقات شد.

کد خبر 326297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.