مبارزه با استکبار مهم ترین پیام عاشورا است

فریدن- امام جمعه داران گفت: مبارزه با استکبار مهم ترین پیام عاشورا است و اگر این تفکر نبود هرگز شور حسینی در عالم فراگیر نمی شد.

حجت الاسلام  اسماعیل سیاوشی  در حاشیه مراسم  راهپیمایی ۱۳ آبان در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، اظهار داشت: ۱۳ آبان  فرصت مناسبی برای بروز دادن بغض، عدوات و کینه نسبت به استکبار است.

وی عنوان کرد: باید همواره به یاد داشت که بخش مهمی از استقلال و پیروزی جمهوری اسلامی مرهون اتفاقات افتخار آمیز این روز است.

نماینده ولی فقیه در داران، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام را خط بطلانی بر سیطره شوم آمریکا در  کشور توصیف کرد و گفت: امروز برخی از گفتن شعار مرگ بر آمریکا و قطع رابطه با او انتقاد دارند، اما تا زمانی که این جنایات و تجاوزگری ها و تحریم ها از سوی آمریکا ادامه دارد این فریاد طنین انداز می شود.

امام جمعه داران با بیان این که آگاهی و بصیرت دانش آموزان و دانشجویان  نسبت به رویدادها و اتفاقات کشور در تمام ادوار یک برگ برنده  بوده است، اظهار داشت: ۱۳ آبان هم روز دانش‌آموز و هم روز مبارزه ملی و همه‌ جانبه اقشار مختلف مردم با استکبار جهانی است.

حجت الاسلام سیاوشی عنوان کرد: بر همه آزاد مردان و مردم انقلابی ایران اسلامی واضح است که استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار در طول دوران پیروزی انقلاب هم در گفتارشان و هم در رفتارشان از هیچ‌گونه تهدید و توطئه‌ای برای ضربه زدن به این نظام مقدس فروگذار نکرده‌اند.

وی با تأکید بر نقش مهم ولایت پذیری در جامعه، ابراز کرد: امروز اگر مردم عزیز ایران مفتخرند که به نوعی پوزه آمریکا و استکبار جهانی را بر زمین زدند و پیرو ولایت و امامت هستند، به علت دنبال کردن سیره امام حسین(ع) است.

امام جمعه داران خاطر نشان کرد: در واقعه عظیم کربلا اگر فقط مبارزه با اسکتبار بود، اگر حمایت از ولایت و حرکت حسینی نبود، انقلاب امام حسین پیروز نمی شد و امروز این شور حسینی در عالم وجود نداشت.

کد خبر 326288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.