لیلا حاتمی و  جواد عزتی بهترین‌های تابستان امسال شدند

سایت سینمایی سینما تیکت با برگزاری یک نظرسنجی بهترین بازیگر زن و مرد و بهترین فیلم تابستان ۹۶ را شناخت.

به گزارش ایمنا، در این نظرسنجی که طی یک هفته و تا ۱۰ آبان برگزار شد؛ «لیلا حاتمی»، «جواد عزتی»، و دو فیلم «اکسیدان» و «پریناز» بهترین های تابستان از نگاه کاربران سینما تیکت بودند.  

لیلا حاتمی با کسب ۳۸ درصد رای بهترین بازیگر زن تابستان امسال شد، او برای بازی در «رگ خواب» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فجر سی و پنجم را نیز دریافت کرده است.  

بعد از او ساره بیات برای «بیست و یک روز بعد»، نگار جواهریان برای بازی در «نگار»، پریناز ایزدیار برای «تابستان داغ» و مریلا زارعی برای نقش آفرینی در «زیر سقف دودی» منتخبین مردم شدند.  

در نظرسنجی بهترین بازیگر مرد فیلم های تابستان نتیجه این چنین شد: 

۱- جواد عزتی (اکسیدان) ۲۲%
۲- سیامک انصاری (ساعت ۵ عصر) ۱۴%
۳- کورش تهرامی (رگ خواب) ۲۱%
۴- امیر جعفری (اکسیدان) ۱۱%
۵- فرهاد اصلانی (زیر سف دودی) ۱۱%

«اکسیدان» حامد محمدی با بازی جواد عزتی و امیر جعفری بهترین فیلم از نگاه مخاطبان سینما تیکت شد. این فیلم کمدی محصول سال ۹۵ است و منوچهر محمدی آن را تهیه کرده است. «رگ خواب» در رده دوم این جدول قرار گرفته است.  

۱- اکسیدان ۲۸%
۲- رگ خواب ۲۵%
۳- ساعت ۵ عصر ۱۱%
۴- نگار ۹%
۵- بیست و یک روز بعد ۷%

در گروه هنر و تجربه نیز «پریناز» فیلمی به کارگردانی بهرام بهرامیان و نویسندگی بابک کایدان که ساختهٔ سال ۱۳۸۹ است به عنوان بهترین فیلم انتخاب شد. این فیلم به مدت ۷ سال توقیف بود. دلیل توقیف، کاراکتر اصلی فیلم با بازی فاطمه معتمدآریا بود. شورای پروانه نمایش دولت دهم، نمایش چهره زن مومن و متدین که دارای وسواس‌های فکری و اختلالات شخصیتی است را رد کرده و اعلام کرده بود چنین تصویری امکان نمایش در سینماها را ندارد. این فیلم سرانجام با تغییرات و حذفیات بخش هایی از آن در شهریور ۱۳۹۶ در گروه هنر و تجربه اکران شد.

۱- پریناز ۴۲%
۲- پرسه در حوالی من ۲۱%
۳- اگزما ۱۱%
۴- کوه ۵%
۵- بیوگرافی ۴%

کد خبر 326223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.