شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان همراهی با نظام و انقلاب است

نطنز-فرماندار نطنز گفت: با حضور پرشور و باصلابت خود در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر به دنیا نشان می دهیم که برای حفظ نظام و انقلاب کنار رهبری و مسوولان می مانیم 

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، یوسف حسنی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در ۴ شهر نطنز، بادرود، خالدآباد و طرق رود و همچنین در ۴ روستای اریسمان ،ده آباد، فمی و متین آباد برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم در هر هشت نقطه راهپیمایی با حضور دانش آموزان و مردم به صورت همزمان آغاز و به صورت همزمان بعد از طی مسیر راه پیمایی و قرائت قطعنامه پایانی به پایان خواهد رسید.

فرماندار نطنز پیرامون ضرورت حضور پر شور همه مردم و به خصوص دانش آموزان در مراسم ۱۳ آبان گفت: استکبار جهانی باید بداند که نسل های جوان و نوجوان انقلاب اسلامی ایران نیز از آنها بیزار است.

وی تصریح کرد: وقتی نسل های اول و دوم انقلاب و نسل جوان و نوجوان انقلاب در روز ۱۳ آبان ماه در کنار یکدیگر قرار بگیرند، این پیام به دنیا مخابره خواهد شد که فرقی بین نسل های اول و دوم و جدید نیست و همه ما در مقابل زیاده خواهی های آمریکا مقاومت می کنیم.

حسنی خاطرنشان کرد: روز ۱۳ آبان با حضور پرشور و با صلابت خود باز هم به دنیا نشان می دهیم که در کنار اسلام، انقلاب و رهبری و آرمان های امام راحل می مانیم و از شرف و آزادی خود دفاع می کنیم.

کد خبر 326078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.