ضرورت تکمیل واحدهای مسکن مهر فریدونشهر تا پایان سال جاری

فریدونشهر - فرماندار فریدونشهر گفت: لازم است با همکاری همه دستگاه های مسئول؛ تمامی واحدهای مسکن مهر تا پایان سال جاری به متقاصیان تحویل داده شود.

ناصر اسدی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدونشهر، با مروری بر مسائل و مشکلات بخش مسکن  این شهرستان، اظهار داشت: مکان یابی نامناسب و در شیب بالای طرح های مسکن مهر فریدونشهر یکی از عوامل مهم در تحمیل هزینه های اضافی  در روند تکمیل این واحدها است.

نماینده عالی دولت در فریدونشهر افزود: متاسفانه جانمایی مسکن مهر فریدونشهر در زمینی نامناسب با شیب بالا در دامنه کوه همراه با نقشه های غیرمتعارف و خارج از چارچوب و ضوابط اجرای مسکن بوده است.

وی افزود: این موضوع از دلایل اصلی طولانی شدن طرح و به تبع آن افزایش چشمگیر قیمت واحدهای احداثی توسط تعاونی بوده است.

فرماندار فریدونشهر با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در این خصوص و رفع برخی مشکلات این مجموعه ها، خواستار ورود تمامی دستگاه های اجرایی متولی امر به موضوع؛ جهت تسریع حل مشکل مردم شد و افزود: همه دستگاه های مسئول نهایت همکاری را با مجموعه دست اندرکاران مسکن مهر داشته باشند تا در پایان سال جاری پرونده مسکن مهر در شهرستان بسته شود و تمامی واحد ها تحویل متقاضیان شود.

 فرماندار فریدونشهر  در ادامه هم چنین از طرحی برای ساخت ۲۵۰ واحد ساختمان در روستاهای پشتکوه این شهرستان در سال آینده خبر داد.

به گزارش ایمنا؛ مسکن مهر فریدونشهر در زمینی با شیب ۲۵ درصد در مساحت ۶/۲ هکتاری احداث شده است که شیب زیاد، کوهستانی بودن محدوده مشکلاتی را در روند ساخت و تکمیل این واحد ها به وجود آورده است.

کد خبر 326014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.