کریمی: جای سپاهان اینجای جدول نیست/ از تک موقعیت خود استفاده کردیم

هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: با توجه به بازی خوبی که امروز سپاهان انجام داد اگر هواداران این تیم کمی بیشتر صبر کنند می‌توانند سپاهان بهتری را ببینند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیرحسین کریمی پس از پیروزی تیمش برابر سپاهان در هفته یازدهم لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سپاهان از لحاظ فنی و تاکتیکی خیلی روی تیم ما فشار آورد و بازی سختی برابر این تیم داشتیم ولی ما مهمان بودیم و مجبور بودیم که یک بازی خوب ارائه دهیم.

وی ادامه داد: ما قصد داشتیم بازی و نتیجه را حفظ کنیم اما خدا را شکر از تک موقعیت خود استفاده کردیم و توانستیم به گل هم برسیم و یک پیروزی شیرین کسب کنیم.

هافبک اصفهانی پیکان که از آکادمی سپاهان به فوتبال ایران معرفی شد درباره شرایط سپاهان بیان کرد: من اگر حرفی از سپاهان بزنم هواداران از من دلخور می‌شوند اما فکر می‌کنم با توجه به بازی خوبی که امروز سپاهان انجام داد اگر هواداران کمی بیشتر صبر کنند می‌توانند سپاهان بهتری را مشاهده کنند. در هر صورت جای سپاهان اینجای جدول نیست.

کریمی درباره اینکه آیا روزی به سپاهان باز می‌گردد یا خیر گفت: صحبت‌هایی درباره پیوستنم به سپاهان بود اما به قراردادم با پیکان تا پایان فصل پایبندم و واقعاً هم برای این تیم محکم بازی می‌کنم چون نانی که به خانه می‌بریم باید حلال باشد. تا پایان فصل با پیکان قرارداد دارم و باید ببینم در ادامه شرایط چگونه پیش می‌رود، در هر صورت برای سپاهان و هوادارانش آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 325810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.