برای داشتن کشوری شاد باید عادلانه عمل کنیم/ نبود ساختارهای اجتماعی  نظام مند در کشور

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای داشتن کشوری شاد باید عادلانه و منصفانه در همه قسمت ها از جمله سیاست، اشتغال، فرهنگ ، ایده و اندیشه عمل کنیم.

مسعود پزشکیان در غرفه خبرگزاری ایمنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات اظهارکرد: ساختار قانون های کشور طبق کارشناسی دولت ها تعیین و طرح ها توسط نمایندگان در صحن مجلس مطرح و تصویب می شود.

وی افزود: چون ساختارهای رشد یافته اجتماعی و انجمن های نظام مند نداریم، طرح های مناسبی مطرح نمی شود در واقع ساختارهای اداری، لوایح و قوانین مناسبی به مجلس ارسال نمی کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برون داد طرح ها  زاییده جامعه، دولت و مجلس است و روحانیت و قوه قضائیه در آن دخیل هستند، چون همه ما هر کدام به اندازه جایگاهی که داریم در مشکلات ایجاد شده مداخله می کنیم و همه باید سهم مان را ایفا کنیم.

پزشکیان خاطرنشان کرد: چون ساختار نیست با عوض شدن آدم ها ایده ها، سلایق و نگاهها عوض می شود به طور مثال در قوانین، برنامه ای نوشته می شود اما هنوز تمام نشده، برنامه دیگری می نویسیم، در صورتی که برنامه ها باید تکمیل دهنده برنامه دیگری باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید ساختارهای اجتماعی درست شود، گفت: وظیفه رسانه اجتماعی ایجاد توسعه اجتماعی است در واقع انجمن ها و احزابی که راه اندازی می شود باید حرف روشن برای مشکل و باور روشن داشته باشند نه اینکه هر کس ساز خود را بزند.

نایب رئیس مجلس در خصوص چگونگی دستیابی به کشوری شاد گفت: برای داشتن کشوری شاد باید عادلانه و منصفانه در همه قسمت ها از جمله سیاست، اشتغال، فرهنگ ، ایده و اندیشه  عمل کنیم.

کد خبر 325797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.