دانش آموزان بسیجی ذخایر بزرگ انقلاب هستند

نطنز-مدیر آموزش و پرورش نطنز گفت: دانش آموزان بسیجی ذخایر بزرگ نظام و انقلاب هستند و در راه و مسیر انقلاب از جان خود مایه می گذارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ علیرضا محمودی مدیر آموزش و پرورش شهر نطنز در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هشتم آبان ماه سالروز شهادت حسین فهمیده، اظهار کرد: بسیج دانش آموزی یک نهاد آموزشی است که با برنامه های مدون و ایجاد پایگاه های علمی سعی دارد گام مؤثری در ارتقای توان علمی دانش آموزان بردارد.

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان بسیجی ذخایر بزرگ اسلام و انقلاب هستند، افزود: بسیج مجموعه ای است که در آن پاک ترین انسان ها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال و خوشبختی رساندن این کشور جمع شده اند و از هیچ کوششی در این راه فروگذار نکرده و نخواهند کرد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص سازمان بسیج دانش آموزی گفت: بنا به گفته معظم له بسیج دانش آموزی تشکلی امین و متدین است و باید در کانون تفکر بسیج قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش نطنز بسیج را مجموعه ای از تشکیلاتی عنوان کرد که در آن افراد به یک مجموعه عظیم و منسجم، آگاه، متعهد، بصیر و بینای به مسائل کشور و به نیاز ملت تبدیل می شوند و در کنار آن دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار و خاطر جمع می کند.

وی با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان ماه، گفت: روز ۱۳ آبان دانش‌آموزان مدارس نطنز همگام با سراسر کشور با حضور پرشور در راهپیمایی این روز، یعنی روز ملی مبارزه با استکبار، خشم و انزجار خود را از آمریکا و سردمداران استکبار جهانی ابراز خواهند کرد.

محمودی خاطر نشان کرد: یادواره شهدای دانش آموز، تجلیل از دانش آموزان فعال بسیجی و نخبه، گلباران مزار شهدای گمنام شهرستان، دیدار با خانواده شهدا و ائمه جمعه و برگزاری نشست های بصیرتی به عنوان شاخص ترین برنامه های آموزش و پرورش در هفته بسیج دانش آموزی است.

کد خبر 325622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.