جلالی: یک روز باید جلوی بی‌بند و باری‌های مالی فوتبال ایران گرفته می‌شد

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: یک روز باید جلوی این بی بند و باری‌های مالی در فوتبال ایران گرفته می‌شد که در داخل کشور نتوانستیم این کار را انجام بدهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید جلالی شامگاه دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل سپاهان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار کرد: روز مربی را به تمام مربیان به خصوص به مربیان جوان تبریک می‌گویم و امیدوارم که آنها از تجربیات مربیان پیشکسوت استفاده و جوانان خوبی تربیت کنند.

وی افزود: در خلال هفته‌هایی که نتیجه نمی گرفتیم بازی های با کیفیتی انجام دادیم و من هم همیشه تأکید داشتم فارغ از نتیجه ما را قضاوت کنند. وقتی کار اصولی پیش می رود و به نتیجه می رسد باید روند خودمان را حفظ کنیم.

جلالی در مورد شرایط سپاهان گفت: شناخت خوبی از سپاهان داریم و امیدوارم با تدابیری که داریم بتوانیم در بازی فردا پیروز میدان باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سوال ایمنا که در تیمش ۱۰ هفته گذشته پنج کلیت شیت داشته و دروازه پیکان در بازی با تیم‌های قدرتمند بسته مانده ولی از تیمی مثل سپیدرود رشت گل خورده‌اند بیان داشت: در هفته های ابتدایی هفت گل خوردیم که چهار گل در بازی های هفته های اول بود و آن زمانی بود که نیاز به بهتر شدن داشتیم.

وی ادامه داد: در آن زمان بازیکنان ساختار اصلی خط حمله ما در اختیارمان نبودند و حمله قدرتمندی نداشتیم و به همین دلیل فشار روی خط دفاعی وجود داشت و بیشتر گل‌ها را در دقایق ابتدایی دریافت کردیم؛ ضمن اینکه بیشتر سازوکاری که برای یک هدف داریم با ارتقای هدف تغییر می‌کند. به عنوان مثال در بخش آنالیز، پالیزبان نفر اول تیم آنالیز ما است و افراد دیگری در کنار او قرار گرفته اند که با تغییر اهداف ما به تعداد آنها اضافه شده است.

جلالی تصریح کرد: در سال گذشته که به لیگ برتر آمدیم در رده ششم قرار گرفتیم و هدفگذاری که امسال داریم این است که بهتر از پارسال باشیم و در نیمه بالایی جدول قرار بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد احتمال حذف تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل بدهی و اینکه حتی پیکان کاندیدای جایگزین شدن در این مسابقات است، گفت: این اتفاق خیلی خوب است چراکه ما زیر همین فشارها پیشرفت می‌کنیم. در زمینه اجرایی در مورد زیرساخت های باشگاه ها تحت فشار بودیم که پیشرفت کردیم. یک روز باید جلوی این بی بند و باری‌های مالی گرفته می شد که در داخل کشور نتوانستیم این کار را انجام بدهیم. برای پیکان مشکلی وجود ندارد که در آسیا باشد ولی فکر می کنم کار به آنجا کشیده نشود و مشکل تیم‌های ایرانی حل شود.

کد خبر 325615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.