خودکشی دختران اصفهانی ربطی به چالش نهنگ آبی نداشته است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: خودکشی ۲ دختر اصفهانی هیچ ارتباطی با چالش نهنگ آبی نداشته و این مطلب را هم پلیس و هم دادستان اصفهان اعلام کرده است.

محمدجواد آذری جهرمی با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد مؤلفه‌های نشاط اجتماعی در بین شهروندان و راه‌کارهای ایجاد نشاط در جامعه، اظهار کرد: باید ابزارها و امکانات ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه فراهم شود. همچنین باید بتوانیم هیجانات جوانان را مدیریت کرده و فضایی برای آنان فراهم شود تا بتوانند به صورت سالم به تفریحات خود بپردازند.

وی ادامه داد: باید برای علاقه‌مندی‌های مختلف جوانان المان‌هایی فراهم شود و ناهنجاری‌هایی که روح انسان را معذب می‌کند را در قالب المان‌ها و طراحی‌های شهری از بین ببریم.

آذری جهرمی افزود: جمرات سه‌گانه منا به‌گونه‌ای طراحی شده و خطوطی دارد که اینطور به ذهن انسان متبادر می‌کند در یک محیط شیطانی قرار گرفته است و تداعی‌کننده حضور شیطان است.

وزیر ارتباطات تأکید کرد: وقتی در علوم معماری چنین موضوعاتی وجود دارد و به آن پرداخته می شود نظام مدیریت و طراحی شهری باید به گونه‌ای باشد که آرامش را به مردم القا و هیجانات آنان را تخلیه کند.

آذری جهرمی در پاسخ به این سوال که آیا خودکشی ۲ دختر اصفهانی ارتباطی با چالش نهنگ آبی داشته است یا خیر، تصریح کرد: این موضوع ربطی به چالش نهنگ آبی ندارد و پلیس و دادستان اصفهان نیز این مطلب را اعلام کردند.

وزیر ارتباطات در مورد علت اصلی خودکشی ۲ دختر اصفهانی گفت: دلیل آن را باید از پلیس سوال کنید اما این اتفاق ربطی به چالش نهنگ آبی نداشته است.

کد خبر 325397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.