توزیع بروشور اطلاع رسانی از بیماری پسوریازیس در اصفهان

در راستای اطلاع رسانی به عموم مردم از بیماری پسوریازیس، انجمن پسوریازیس استان اصفهان با همکاری خانه سلامت شهرداری منطقه ۳ اقدام به پخش بروشور در سطح شهر کرده است.

دبیر همایش پسوریازیس در گفتگو با خبرنگار ایمنا گفت: همایش پسوریازیس برای نخستین بار در اصفهان با هدف اطلاع رسانی، معرفی درمان این بیماری چهارم آبان در فرهنگسرای باران برگزار شد.

سمانه میرواحدی ادامه داد: در این همایش دکتر صدری با معرفی طب نوین سوزنی و تاثیر بر کاهش پسوریازیس، دکتر برکاتی تاثیر استرس بر تشدید پسوریازیس و دکتر احمدی تغذیه سالم و کاهش پسوریازیس را مورد بررسی قرار دادند.
وی گفت: تغذیه سالم، روانشناسی بالینی و اطلاع رسانی و اهدای پماد پسوسرام و پرسش و پاسخ از دیگر برنامه‌های جانبی این همایش بود.

دبیر همایش پسوریازیس با بیان اینکه این انجمن از سال ۹۰ تشکیل شده افزود: اکنون انجمن با بیش از ۶ هزار عضو به فعالیت در مورد اطلاع رسانی پیرامون این بیماری می‌پردازند.

وی تصریح کرد: در راستای اطلاع رسانی به عموم مردم از این بیماری، انجمن با همکاری خانه سلامت شهرداری منطقه ۳ اقدام به پخش بروشور در سطح شهر کرده است.

میرواحدی افزود: این بروشورها که حاوی اطلاعات بیماری و آگاه سازی مردم از این بیماری است، فردا یکشنبه هفتم آبان در منطقه ۳ توزیع می شوند.

به گزارش ایمنا، پسوریازیس یک بیماری پوستی مزمن خود ایمنی است. این بیماری هنگامی رخ می‌دهد که سیستم ایمنی بدن سیگنال‌های اشتباهی می‌فرستد که این سیگنال‌ها موجب افزایش سرعت چرخه رشد سلول‌های پوست می‌شود. یعنی افزایش بیش از حد سلول‌های پوستی از میزان ریختن آن‌ها؛ پسوریازیس واگیردار نیست.

بیماران و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر این بیماری به  کانال تلگرامی انجمن به آدرس @psoriasistalk و وب سایت انجمن به آدرس http://www.psoriasistalk.ir مراجعه کنند.

کد خبر 325211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.