دشمنان به دنبال اسلام هراسی هستند

امام جمعه موقت کاشان گفت: دشمنان به دنبال اسلام هراسی با استفاده از پرچم اسلام و ایجاد اختلافات قومی و قبیله ای در کشورهای منطقه بودند و امروز بعد از شکست داعش نیز شناخت دشمن و انسجام و وحدت است که می تواند آنها را ناامید کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا حجت الاسلام 'محمدرضا اسلامی تبار' در خطبه های نماز جمعه کاشان گفت: داعش در صورت تسلط به ملت شیعه ایران جنایت های هولناکی مرتکب می شد، همچنان که جنایت های این تروریست ها علیه مردم سنی و غیر مسلمان منطقه را به یاد داریم اما برخی از روی غرض عنوان می کردند که به حضور مستشاران ایرانی در عراق و سوریه نیاز نیست.
وی افزود: هنگام پیش روی تروریست ها تا نزدیکی دمشق و بغداد، رهبرمعظم انقلاب توطئه های دشمن را به خوبی تحلیل کرد و سردار سرافراز و افتخار ملت و سپاه با شجاعت در برابر آنها ایستاد و در نهایت پرچم پیروزی با نقش آفرینی رهبرمعظم انقلاب، مرجعیت شیعه عراق، سید حسن نصرالله، بسیج مردمی و ارتش عراق و سوریه و شهدای مدافع حرم برافراشته شد.
امام جمعه موقت کاشان هدف اصلی از ایجاد داعش را ایجاد ناامنی، اختلاف و درگیری بین کشورهای مسلمان منطقه و ایجاد حاشیه امن برای رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد و گفت: آنها به دنبال اسلام هراسی با استفاده از پرچم اسلام و ایجاد اختلافات قومی و قبیله ای در کشورهای منطقه بودند و امروز بعد از شکست داعش نیز شناخت دشمن و انسجام و وحدت است که می تواند آنها را ناامید کند.
او اضافه کرد: تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل مجموعه ای ارزشی و نماد شجاعت را به وجود آورد که مردمی و مکتبی بودن، پیروی از رهبری، بصیرت و آگاه، شهادت طلبی و خودباوری را به ویژگی بسیجیان تبدیل کرد.
حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: بسیج مجمع ارزش هاست که بالاترین نقش را در جنگ تحمیلی بازی کرد و همین بسیج مردمی در عراق و سوریه در مبارزه برای نابودی داعش نقش اصلی را داشت.

کد خبر 325195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.