۲۰ هزار نفر شهروند گلپایگانی هنور کارت ملی هوشمند دریافت نکردند

گلپایگان-رئیس ثبت احوال گلپایگان گفت: از ابتدای فروردین‌ماه سال آینده تمام خدمات دولتی از طریق کارت ملی هوشمند انجام می‌شود اما هنور ۲۰ هزار شهروند گلپایگانی کارت ملی هوشمند دریافت نکرئند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، محمدرضا غفاری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۰ هزار و ۸۳۷ کارت ملی هوشمند در گلپایگان صادر شده است.

وی با بیان اینکه ۲۰ هزار نفر در شهرستان کارت ملی هوشمند دریافت نکردند، گفت: شهروندان تا پایان اسفند ماه سال جاری مهلت دارند برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند.

رئیس ثبت احوال گلپایگان افزود: با مراجعه به اداره پست گلپایگان و دفتر پست بانک واقع در خیابان آیت اله سعیدی برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند.

وی از ابتدای فروردین ماه سال آینده تمام خدمات دولتی از طریق کارت ملی هوشمند صورت می‌گیرد، تصریح کرد: کارت ملی هوشمند جایگزین پنجاه نوع خدمات از طریق کارت‌ها از جمله کارت سلامت است.

غفاری گفت: کارت ملی هوشمند دارای ضریب امنیتی بالایی است زیرا با وصل به سیستم اداری تمام اطلاعات فردی شخص نمایش داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۳ هزار و ۴۰۰ شناسنامه تعویض و صادر شده است، گفت: امسال ۸۲۷ شناسنامه نوزاد صادر شده است که نام ائمه اطهار بالاترین اسامی انتخاب شده برای نوزادان گلپایگانی بوده است.

رئیس ثبت احوال گلپایگان از ثبت ۳۶۱ مورد واقعه فوت خبرداد، و گفت:  امسال ۳۷۲  واقعه ازدواج به ثبت رسید که از این تعداد ۸۶ مورد منجر به طلاق شده است، آمار ازدواج، فوت و طلاق در سال جاری کاش داشته است./

کد خبر 325065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.