هفته ملی سلامت بانوان سیب سلامت در اصفهان توزیع  شد

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: به همت داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان برنامه های هفته ملی سلامت بانوان برگزار شد و سیب سلامت بین مراجعین توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان با بیان اینکه برنامه های هفته ملی سلامت بانوان با محوریت نقش فعالیت فیزیکی در سلامت زنان و با شعارورزش، نسخه رایگان سلامت زنان اظهار داشتحوزه داوطلبان و جوانان این جمعیت همزمان با این هفته اقدام به برپایی چادر سلامت کردند .

شهریار انصاری با اشاره به انجام تست قند خون و کنترل فشار خون برای  ۷۳ از مراجعه کنندگان تصریح کرد: در غرفه های ویزیت رایگان نیز ۴۳ نفر از بانوان مراجعه کننده تحت غربالگری سینه و بیماری های زنان قرار گرفتند. وی افزود: در این طرح با برپایی ایستگاه مشاوره  ۲۳ نفر نیز از  خدمات مشاوره ای استفاده کردند.

انصاری با بیان اینکه در یک طرح ابتکاری و به همت خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر این شهرستان سیب سلامت بین مراجعین و پرسنل توزیع شد، گفت: ۱۰۰ بسته میوه سلامت نیز به ۵۰ خانوار نیازمند اهداء  شد . رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی سلامت روان، ویژه اعضای کانون های دانش آموزی و کارگاه های اصلاح سبک زندگی و فرزندپروری ویژه خانواده ها از دیگر برنامه های جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان در طول هفته ملی سلامت بانوان بشمار می آید.

 

کد خبر 324989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.