مکالمه تصویری زنده در اینستاگرام فعال شد

اینستاگرام امکان مکالمه تصویری زنده را برای کاربران فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا،این ارتباط زنده برای همه فالورهای کاربران قابل مشاهده است.

این شبکه‌ی اجتماعی به قابلیت‌های زیادی مجهز شده؛ از اضافه شدن استوری و انیمیشن‌های مربوط به آن تا گرفتن لایو چت.

اینستاگرام اعلام کرد یک قابلیت جدید به شبکه‌ اجتماعی خود اضافه کرده که بتوانید هم‌زمان با یکی از دوستانتان ارتباط زنده بگیرید.
در نسخه‌ ۲۰ اینستاگرام، کاربران می‌توانند با یکی از دوستان خود هم‌زمان لایو بگیرند، درست مثل یک میز گرد یا چت‌های تصویری. با این تفاوت که صفحه نمایش به دو بخش مساوی تقسیم می‌شود و هم‌زمان لایو هر دو نفر برای کاربران پخش می‌شود.
برای استفاده از این قابلیت جدید، وقتی که به قسمت لایو اینستاگرام متصل شدید، در گوشه‌ راست پایین روی آیکن ۲ صورت کلیک کنید. پس از کلیلک روی آیکن، لیستی از افراد باز می‌شود و می‌توانید شخصی را انتخاب کنید. بعد از پذیرش درخواست شما برای لایو دونفره توسط دوستتان، شما می‌توانید از لایو هم‌زمان بهره‌ ببرید. با آپدیت اینستاگرام خود به این نسخه، می‌توانید از این قابلیت بهره‌مند شوید.

اینستاگرم؛ شبکه اجتماعی همرسانی عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر همرسانی کنند. کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکس‌هایشان استفاده کنند. محدودیت همرسانی ویدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه است.

کد خبر 324968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.